Координатор почистване
От агенция за подбор на персонал БАБ Консулт търсим енергичен и организиран Координатор почистване, който да се присъедини към екипа на наш клиент.
Ако имаш опит в сферата на почистването и управление на екипи, този шанс е за точно за теб!
**Основни задължения:
> Организиране и координиране на ежедневните дейности по почистване.
> Управление на екипа от чистачи – разпределение на задачи, наблюдение на работата и обучение.
> Гарантиране на високо качество на почистването и спазване на стандартите за хигиена.
> Съставяне на графици и следене за тяхното изпълнение.
> Контрол на запасите от почистващи материали и оборудване.
**Изисквания:
> Предишен опит на подобна позиция или в сферата на почистването
> Валидна шофьорска книжка
> Умения за управление на екип
> Отлични организационни и комуникационни умения
> Способност за работа под напрежение и спазване на крайни срокове
> Внимание към детайлите и стремеж към високо качество на работа
> Гъвкавост и готовност за работа в динамична среда
**Компанията предлага:
✅ Конкурентно заплащане
✅ Възможност за професионално развитие и обучение.
✅ Работна среда с приятелски настроен екип
✅ Социални придобивки
Ако смятате, че отговаряте на изискванията, моля изпратете своето актуално CV. Ще се свържем с кандидатите, които бъдат одобрени, възможно най-скоро!
"Б.А.Б.Консулт" ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051/2020 г.) в Агенцията по заетостта, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България.
Изпращайки личните си данни, Вие давате съгласие "БАБ КОНСУЛТ ЕООД" да събира, обработва, използва и прехвърля личните Ви данни с цел подбор и намиране на работа.