Офис мениджър/HR с Немски език
Elevate (доскоро Easy Consult) е компания за гъвкави и иновативни бизнес решения за управление на работни процеси и персонал. С над 20 години опит, ние работим от 12 офиса в 7 държави, включително Германия, България, САЩ, Полша, Румъния, Сърбия и Хърватия, с широка глобална мрежа от партньори в разнообразни индустрии като Информационни технологии, Производство, Автомобилостроене, Финанси, Банково и Застрахователно дело, Търговия, Логистика, Авиация и Туризъм. Фокусирани върху новите, иновативни и гъвкави решения за управление на работни процеси и персонал, международната мобилност, създаване на модерното работно място, внедряването на изкуствен интелект, подкрепяме прогреса и успеха на нашите клиенти и кандидати. Нашата визия е да трансформираме бъдещето на труда и да стимулираме успеха, като даваме възможност на хората и бизнеса да постигат повече заедно.
За наш клиент, търсим позитивен и организиран Офис Мениджър с немски език.
Вашите отговорности:
- Координирате и организирате гладкото протичане на ежедневните офис операции.
- Извършвате плащанията към външни доставчици, извършвате касови транзакции и водете касова отчетност.
- Подобрявате ефективността на текущите работни процеси в офиса.
- Поддържате официална кореспонденция с външни и вътрешни партньори.
- Контролирате и събирате документи, свързани с наемането и администрирането на служители.
- Контактувате с доставчици на стоки и услуги, за да се осигури наличността на офис консумативи и поддръжката на оборудването.
Изисквания:
- Средно или висше образование.
- Немски език на отлично ниво.
- Опит на подобна позиция се счита за предимство.
- Прецизност, коректност и отговорност.
- Отлични организационни и комуникативни умения.
- Много добри компютърни умения - MS Office (Word, Excel).
Нашият клиент предлага:
- Отлична работна среда в млад и амбициозен екип от експерти.
- Превъзходни условия на работа – стандартно работно време (понеделник – петък).
- Конкурентен пакет за заплащане.
- Отлични възможности за професионално развитие.
- Богат пакет от социални придобивки – здравна застраховка, ваучери за храна, спортна карта и др.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.
Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.