Коoрдинатор Телекомуникации с Френски език
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!
Клиентът ни е водеща международна компания в сферата на аутсорсинг индустрията.
С цел разширяване на дейността им и увеличеният обем работа търсим:
Коoрдинатор Телекомуникации с Френски език
Вашите основните задачи ще бъдат:
- Подпомагане на бизнес и крайни клиенти на различни услуги и консултирането им в избора на най-подходящите продукти за тях;
- Координационна роля между отделните звена и канали на обслужване на потребителите;
- Предлагане и промотиране на най-новите и иновативни решения предлагани от компанията.
Нашият клиент Ви предлага:
- Конкурента заплата;
- Месечни бонуси на базата на резултати;
- Богат социален пакет;
- Въвеждащо платено обучение;
- Работа в модерен и светъл офис в близост до удобен градски транспорт;
- Гъвкаво работно време;
- Възможност за професионално развитие.
Това, което очакваме от Вас, е:
- Да владеете на отлично ниво Френски език (B2/C1);
- Да притежавате отлични комуникационни умения;
- Добра компютърна грамотност;
- Да имате желание да научите нови умения.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!
Кандидатствайте сега!