Оператор, център за обаждания с персийски език
TELUS International е иноватор, който създава, изгражда и предоставя следващо поколение дигитални решения на редица световни брандове в областта на обслужването на клиенти. С екип от над 4,500 души в София и Пловдив, TELUS International Bulgaria е най-големият работодател в Customer Experience (CX) индустрията и Business Process Outsourcing (BPO) сектора в България. Общо служителите на глобално ниво наброяват над 70,000. Компанията предлага възможност за дистанционна работа, гъвкаво работно време и проекти в областта на финтех, хайтек, туризъм, здравеопазване и гейм индустрията.
Какви ще бъдат задълженията ти:
Обслужване на клиенти по телефон, имейл, социални медии, чат или тикетинг система на съответните изискуеми езици по проекта;
Оказване на съдействие на клиенти по различни случаи и поводи;
Помагане на общността, ползваща платформата на клиента и решаване на казусите точно, своевременно (бързо) и с дължимата съпричастност;
При обслужване на потребители на платформата на клиента, служителят е длъжен да подкрепя мисията на клиента; да демонстрира пристрастие към това, което е правилно за общността; да изследва и разрешава проблеми, докладвани в платформата на клиента; да прилага Общите условия на клиента; да преглежда докладваното съдържание в рамките на уговореното време;
Предоставяне на отлично клиентско обслужване и техническа поддръжка;
При провеждане на обучение, служителят следва да бъде възприемчив към обратната връзка и да желае да подобри постиженията си;
Събиране, анализиране и пазене на данни и знания за продукти и/или платформите на клиента;
Следване на инструкциите за провеждане на разговори/ отговори на писменни запитвания;
Умение за работа под напрежение, в динамична и бързо развиваща се среда;
Придържане към предварително заложените критерии за качество на обслужването;
Поддържане на добрия имидж на Работодателя и на Клиента;
Изпълняване на всички задачи, поставени от прекия ръководител и съобразени с позицията на служителя;