ОРГАНИЗАТОР СКЛАД
ОРГАНИЗАТОР СКЛАД
- Организира и контролира работата по приемането на всички доставени в хотела стоки.
- Контролира качеството и количеството на стоките.
- Проверява достоверността на фактурите.
- Участва в приемането и подрежда стоково-материалните ценности, контролира
получаването им от съответните длъжностни лица при спазване изискванията на
нормативните документи и работните стандарти в хотела.
- Изготвя необходимите справки и сметки за приключване на работния ден и месец.
- Разрешава възникнали въпроси по приемането в рамките на предоставените му пълномощия
от Работодателя.
Изисквания към кандидатите:
- Средно икономическо или техническо образование;
- Трудов стаж на подобна позиция ще се счита за предимство;
- Да притежава компютърна грамотност и да борави с компютърни системи за складова
дейност.
- Да познава и прилага стандарта за организиране и контролиране съхранението на стоково-
материални ценности в складовете.
- Личностни качества: лоялност, коректност, умение за работа в екип, умение за рабта в
динамична среда;
Ние предлагаме:
-Трудов договор с пълни осигуровки
- Осигурена безплатна храна
- Възможност за професионално развитие