Главен експерт в отдел ФСДЧР, РЗОК - Враца
Националната здравноосигурителна каса, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), във връзка чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
ОБЯВЯВА КОНКУРС
За заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността „главен експерт“, отдел „Финансово-счетоводни дейности и човешки ресурси“ в Районна здравноосигурителна каса (РЗОК) – Враца, при следните условия:
1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
- Минимална образователно-квалификационна степен: бакалавър;
- Минимален професионален опит: 2 (две) години;
и/или
- Минимален ранг за заемане на длъжността: ІV-ти младши;
- Длъжностно ниво от Класификатора на длъжностите в администрациите (КДА) – 9;
- Наименование на длъжностното ниво от КДА – Експертно ниво 5.
2. Допълнителни умения и квалификация:
- Област на висше образование: Социални, стопански и правни науки;
- Компютърна грамотност – Word, Excel.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
Размерът на основната заплата за конкурсната длъжност е от 1077 лв. до 2800 лв., като при назначаване основната месечна заплата ще бъде определена, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), определя се в границите от нормативно определения минимален размер на основната месечна заплата (ОМЗ) за съответното длъжностно ниво в рамките на I (първа) степен до нормативно определения максимален размер на основната месечна заплата (ОМЗ) за съответното длъжностно ниво в рамките на III (трета) степен, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит
3. Начин на провеждане на конкурса:
· Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
· Интервю.
4. Необходими документи за участие в конкурса:
4.1. Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копие от документи за придобита образователна-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (документите издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища). Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като в тези случаи копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- Копия от други документи по преценка на кандидата.
5. Място и срок за подаване на документи:
Документите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на НЗОК, в сградата на РЗОК - Враца, гр. Враца, ул. „Иваница Данчов“ № 2, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа.
Лица за контакт: Валентина Цветкова, главен експерт в отдел ФСДЧР, тел: 092/686120 и Надя Климова-Славкова, главен експерт в отдел ФСДЧР, тел: 092/686127.
Подаването на документи може да се осъществи и по електронен път на адреси: Valentina@nhif.bg и NSlavkova@nhif.bg, като заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
6. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – интернет сайта на НЗОК: www.nhif.bg.
7. Кратко описание на длъжността:
Основна цел на длъжността:
Обобщаване на отчетната финансова документация и медикостатистическа информация на изпълнителите на медицинска и дентална помощ, аптеки и лица по чл.88 от Закона за хората с увреждания (ЗХУ) сключили договори с НЗОК за дейности по предоставяне и ремонт на помощни средства, приспособления, съоръжения и медицински изделия за хора с увреждания (ПСПСМИХУ) за генериране на заявки по бюджетни параграфи за осъществяване на здравноосигурителните плащания и плащания по трансфери.
Разработва проектобюджета на РЗОК-Враца за здравноосигурителни плащания, участие в изготвяне на проектобюджета за административни разходи и изготвяне на отчетите за изпълнение на бюджетните сметки в съответствие с нормативната база и вътрешноадминистративните актове на НЗОК.
Извършване проверка за съответствие на разхода с поетото задължение по бюджетни параграфи и за наличие на средства по утвърдените бюджетни сметки за административни разходи и здравноосигурителни плащания на РЗОК - Враца.
Осъществяване на административното обслужване и извършване административни услуги, съгласно Вътрешни правила за организация на административното обслужване в системата на НЗОК чрез прилагане разпоредбите на Регламентите правилата за координация на системите за социална сигурност /ПКССС/ в Европейския съюз, ЕИП, Конфедерация Швейцария.
Области на дейност:
Всички области на дейност свързани с обобщаване на финансовите отчетни документи на изпълнителите на медицинска и дентална помощ, аптеки и лица по чл.88 от ЗХУ извършващи дейности по предоставяне и ремонт на ПСПСМИХУ за заявяване и отчитане на средства по бюджетни параграфи за здравноосигурителни плащания /ЗОП/ и плащания по трансфери.
Всички области на дейност, свързани с изготвяне и осъществяване на контрол върху регулацията и разпределението на броя на назначаваните специализирани медицински дейности и стойността на назначаваните медико-диагностични дейности по изпълнители на извънболнична медицинска помощ в съответствие с нормативната уредба, НРД за медицински дейности и правила и указания, утвърдени от ръководните органи на НЗОК, както и всички области на дейност, свързани с изготвяне и осъществяване на контрол върху регулацията и разпределение на финансови средства като стойност на разходите за болнична медицинска помощ по лечебни заведения за болнична помощ за съответните периоди в съответствие със законовата уредба, НРД за медицински дейности и съответните правила и указания, утвърдени от ръководните органи на НЗОК.
Финансови анализи и прогнози по изпълнение на бюджета на РЗОК за административни и здравноосигурителни плащания и плащания от трансфери.
Всички области на дейност, свързани с прилагане Правилата за координация на системите за социална сигурност и регламентите, определящи свободното движение на хора в ЕС, ЕИП, Конфедерация Швейцария.
Образци на заявление за участие в конкурс и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл могат да се изтеглят от интернет страницата на НЗОК - www.nhif.bg.