Главен счетоводител
Община Враца обявява конкурс за длъжността Главен счетоводител в Дирекция „Финансово-счетоводна дейност“
1. Минимални изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, както и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността, съгласно посочените разпоредби:
1.1. Да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител;
1.2. Да имат придобита образователна степен „Бакалавър;
1.3. Професионален опит – 3 години и/или минимален ранг за заемане на длъжността IV- ти младши.
2. Допълнителни умения, квалификации и обстоятелства, носещи предимство на кандидатите:
- Професионално направление на висшето образование „икономика“ и с предпочитана специалност „Счетоводство и контрол“;
- Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
- Познаване на действащото законодателство, касаещо дейността;
- Аналитична компетентност; ориентация към резултати; работа в екип; фокус към клиента (вътрешен/външен); комуникативна компетентност; професионална компетентност;
дигитална компетентност;
- Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
3. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Основната цел на длъжността е да осигурява функционирането на финансово-счетоводната дейност в общината при спазване на изискванията за законност, ефективност, ефикасност и целесъобразност на разходите. Ръководи, организира, осъществява контрол и отговаря за спазване на финансовата и платежна дисциплина. Организира изготвянето на касовите и счетоводни отчети за Министерство на финансите и Сметна палата, съгласно действащата нормативна уредба.
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в стая № 16 на Община Враца.
4. Информация за начина на определяне на размера на основната заплата: Минималният размер на основната заплата, определена за длъжността е 933.00 лв. Индивидуалният размер на основата заплата се определя съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 9 и чл. 10 от Вътрешните правила за заплатите на служителите в Общинска администрация Враца, като се отчита нивото на длъжността, квалификацията и индивидуалния професионален опит на кандидата.
5. Начинът за провеждане на конкурса:
Конкурсът с допуснатите кандидати ще се проведе чрез:
- решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност – Общинска администрация Враца;
- интервю.
6. Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса трябва да представят са:
6.1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС) по образец;
6.2. Декларация от лицето по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС за неговото гражданство, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност по образец;
6.3. Заверено копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
6.4. Заверено копие на документ, удостоверяващ продължителността на професионален опит или придобит ранг като държавен служител (ако има такъв);
6.5. Професионална автобиография;
6.6. Заверени копия на други документи – за компютърни умения, сертификати и др.(ако притежава такива).
Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи, заверени от кандидатите с гриф „Вярно с оригинала” и подпис.
7. Срок и място за подаване на документите:
Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в запечатан непрозрачен плик, върху който се изписва името на кандидата и длъжността, за която кандидатства, точен адрес и телефон за връзка. Документите се подават в сградата на Община Враца, ул. „Стефанаки Савов” № 6, „Център за административно обслужване” – гише „Общо деловодство”, в 14-дневен срок от датата на публикуването на обявлението. В случай че крайният срок е неработен ден – срокът изтича в първия работен ден след него. Когато документите се подават чрез пълномощник се прилага и пълномощното по Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС.
Документите може да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението по т. 6.1. и декларацията по т. 6.2. от настоящото Обявление следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. В този случай информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
8. Общодостъпно място, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е официалния сайт на Община Враца и информационното табло в сградата на Община Враца. За допълнителна информация тел: 0882 44 21 21.