Главен експерт
Главен експерт
Агенция “Пътна инфраструктура“
О Б Я В Я В А ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ
за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 1 щ. бр. по чл. 15 от Закона за държавния служител /по заместване на отсъстващ титуляр/ в отдел „Връзки с обществеността и протокол“, в дирекция „Комуникации и информация“ при Агенция „Пътна инфраструктура“
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: бакалавър;
- Професионален опит: не по-малко от 3 години, съгласно КДА и/или IV младши ранг;
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- предпочитана професионална област, по която да е придобито образованието –хуманитарните науки, социални, стопански и правни науки;
- Компютърни умения: работа с Microsoft office, Internet и ел.поща.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 1077 лв. до 3000 лв.
3. Кратко описание на длъжността:
- Оперативна дейност, във всички аспекти на информационната и медийна политика в съотвествие с Правилника за структурата,дейността и организацията на работа на Агенция ,,Пътна инфраструктура“(АПИ) и на нейната администратция,с изискванията за прозрачност и публичност на дейността на АПИ.
- Събира експертна информация, подготвя и разпространява информация ,предназначена за средства за масово осведомяване след съгласуване с началника на отдела и утвърждаването и от директора на дирекцията.
- Събира и обощава текущи новони,свързани с републиканската пътна мрежа,както и други факти от значение за дейността на АПИ
- Осъществява ежедневен мониторинг на медиите-печатни, електронни и интернет базирани медии.
- Длъжността изисква да се познават и ползват – Закон за пътищата, ППЗП, ЗДОИ, ЗДСл, ЗА, Правилник за структурата, дейността и организацията на работа на АПИ, Вътрешни правила за документооборота в АПИ и др. пряко свързани с дейността на отдела.
4. Необходими документи, които подават кандидатите за участие в подбора:
- Актуална автобиография на български език (Европейски формат на автобиография);
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
5. Място за подаване на документите: Заявленията могат да се подават по електронен път: [email protected].
6. Срок за подаване на документи: до 22.04.2025 г. включително.
7. Работно време: от 09:00 ч. до 17:30 ч.
8. Местонахождение на работното място - гр. София, бул. „Македония“ № 3.
9. Брой работни места за тази длъжност – 1 бр.
10. Подборът ще се извършва по документи, като при преценка за необходимост от интервю с кандидатите ще се свърже служител на Агенцията.
Данните, които предоставяте са защитени по смисъла на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г.