Главен експерт
Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация” обявява конкурс за назначаване на държавен служител в:
- в дирекция „Административно и информационно обслужване“ – 1 щатнa бройкa
1. Длъжност: главен експерт.
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
· образование – висше;
· степен на образование – бакалавър;
· професионален опит – 3 години или придобит минимален ранг IV младши.
3. Други специфични изисквания за заемане на длъжността, установени в нормативен акт:
· кандидатът трябва да отговаря на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
4. Начин на провеждане на конкурса: тест и провеждане на интервю.
5. Необходими документи:
• Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
• Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
• Копие от диплома за завършено висше образование. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
• Копия от трудовоправни документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/служебна/осигурителна книжка или документ по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг.
6. Място и срок за подаване на документите:
· документите се подават не по-късно от 17:30 часа на 31.03.2025 г.
· документите се подават в сградата на Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация”, гр. София, ул. “Ген. Й. В. Гурко” № 5, лично от кандидатите или чрез пълномощник.
· документите по т. 5 може да се подават и по електронен път, на: [email protected], като в този случай заявлението за участие в конкурс и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
7. Списъците на допуснатите до участие в конкурса кандидати и последваща информация по провеждането му ще бъдат публикувани на интернет страницата на агенцията.
8. Конкурсът ще се проведе в Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация”, гр. София, ул. “Ген. Й. В. Гурко” № 5.
Описание на длъжността:
1. Изпълнява задачи, свързани с документационното обслужване на ръководството посредством автоматизирана информационна система.
2. Изпълнява задачи съгласно организацията и технологията на документооборота в агенцията в т.ч. работата с входящите, вътрешните и изходящите документи, справочно-информационна дейност и насочване на електронно архивираните документи по предназначение.
3. Приема документи от потребители на административни услуги в Центъра за административно обслужване (ЦАО), предоставя информация за тяхното правилно оформяне и попълване и ги регистрира в автоматизираната информационна система (АИС) за документооборот на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“.
4. При обслужване на потребители в ЦАО спазва стандартите за качество на административното обслужване от Наредбата за административно обслужване.
5. Приема, разпределя и регистрира в АИС получените в ЦАО по различни комуникационни канали (по поща, по куриер, по електронна поща, по факс, чрез Системата за електронен обмен на документи, чрез Системата за сигурно електронно връчване и др.) документи.
6. При необходимост отразява резолюциите върху документите от ръководството на агенцията в регистрационната карта на документа в АИС, размножава при необходимост и предава документите съгласно резолюциите.
7. Подготвя изходящите документи на агенцията за изпращане по пощата, в т.ч. надписване и затваряне на пликове, описване на пликовете в опис и предаването им на пощенската служба.
8. Изпълнява задачи, свързани с поддържането на текущия учрежденски архив в т.ч. класиране на текущия архив в дела.
9. Извършва справки за движението на регистрираните документи.
10. Отговаря на входящи телефонни обаждания на обявения на интернет страницата на ИААА телефон за контакти с центъра за административно обслужване в централно управление на агенцията, при спазване на стандартите за качество на административното обслужване от Наредбата за административно обслужване.
11. Участва в разработването на проекти на нормативни актове, вътрешни правила, инструкции, указания, технически задания и други документи от компетентността на дирекцията.
12. Изготвя експертни анализи, отчети и справки за дейността на дирекцията.
13. Изготвя отговори до физически и юридически лица по запитвания, предложения и сигнали от компетентността на дирекцията.
14. Изготвя анализи и предложения за подобряване на административното обслужване в агенцията.
15. Участва в обучения на новоназначени в дирекцията служители и оказва методическа помощ на служителите, извършващи административно обслужване в дирекцията.
16. Участва в открити от ИААА процедури по Закона за обществените поръчки, като спазва вътрешните правила за реда и организацията за възлагане на обществени поръчки в ИААА.
17. Следи сроковете на поставените му задачи, изисква и окомплектова съответни документи в указаните срокове.
18. Използва автоматизираната информационна система за документооборот на агенцията за приемане и отчитане на поставените през нея задачи.
19. Използва информационните системи на агенцията, до които му е предоставен достъп, само във връзка с поставените му задачи и задължения.
20. Не предоставя на други лица, съхранява и ползва по начин не позволяващ използването от други лица на предоставените му във връзка със служебните задължения кодове, устройства или карти за достъп до информационните системи, до които има достъп.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Предоставените документи от кандидатите за обявената позиция се обработват и съхраняват, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица, във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).
Размерът на основната заплата за длъжността е от 1950 лв. (хиляда деветстотин и петдесет лева) до 2510 лв. (две хиляди петстотин и десет лева). Основната заплата за длъжността се определя в размер на максимално получаваната в съответната централна или териториална администрация заплата за съответното наименование на длъжностно ниво, но не повече от степента и нивото съгласно притежавания професионален опит.
Професионалният опит включва времето, през което служителят е извършвал дейност в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за съответната длъжност.
Лице за контакти: Зорница Нушева – главен експерт в дирекция “Човешки ресурси”, телефон: 02/930 88 91.