Главен експерт
РЗИ – Софийска област обявява конккурс за длъжността ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ в дирекция „Медицински дейности“ с място на работа – гр. София, гр. София, бул. „Акад. Иван Гешов“ № 15, ет. 3, РЗИ - Софийска област, при следните условия:
Щатни бройки, за които се обявява конкурс: 1
Правоотношение: Служебно правоотношение
I. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Събира, обработва , контролира и анализира годишната и оперативна медико-статистическа информация от лечебните заведения на територията на Софийска област.
II. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образователно-квалификационна степен – бакалавър;
- област на висше образование – социални, стопански и правни науки;
- професионално направление - икономика, социология, администрация и управление;
- минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши;
- минимален професионален опит – 2 години.
III. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
- езикова и компютърна квалификация;
- знания и умения за обработка на информация, създаване на съдържание и дигитална комуникация;
- работа при осигуряване на информационна сигурност;
- работа с интернет базирани системи и регистри.;
- работа в екип и добра комуникативна компетентност;
IV. Минимален размер на основната заплата:
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
*При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията.
V. Начин на провеждане на конкурса:
1. Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
2. Интервю.
* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VI. Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление по образец за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от /НПКПМДС/;
- Декларация по образец - чл. 17 ал. 3 т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации – (ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие от диплома не се прилага);
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Други документи: сертификати за проведени обучения;
- Подробна автобиография;
- Копие от документ за придобит ранг (ако притежават такъв);
- Копие от документи за компютърни умения (ако притежават такива).
*Образците на Заявление по чл.17, ал.2 и Декларация по чл.17, ал.3, т.3 от НПКПМДС могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на РЗИ-Софийска област.
VII. Срок и място за подаване на документи:
РЗИ-Софийска област, адрес: гр. София, бул. „Акад. Иван Ев. Гешов“ № 15, ет. 3, кабинет № 41, сграден комплекс „Център по хигиена“, Център за административно обслужване, кабинет № 41.
Краен срок за подаване: 10 /десет/ дни от датата на публикуване на обявлението – до 17:00 часа на 07.03.2025 г.
В срок от 10 /десет/ дни от датата на публикуване на обявата кандидатите да представят лично или чрез упълномощено лице необходимите документи за участие в конкурса на служител в Центъра за административно обслужване на РЗИ – Софийска област.
Документите могат да се подават и по електронен път на електронен адрес: [email protected] , като в този случай, заявлението по чл.17, ал.2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17 ал.3 т.1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
При подаване на заявлението (лично или чрез пълномощник) кандидатът се уведомява от служител от центъра за административно обслужване на РЗИ – Софийска област приемащ документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл. и в други нормативни актове, като му се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
В случай, че заявлението и приложенията към него се изпращат по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата на посочената от него електронна поща.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: сайта на РЗИ – Софийска област на адрес: www.rzi-sfo.egov.bg и информационното табло в инспекцията, пред кабинет 41.