Конкурс са заемане на 1 (една) щ. бр. за длъжността Главен счетоводител в о-л ФСДЧР в РЗОК София област
Националната здравноосигурителна каса, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), във връзка чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
ОБЯВЯВА КОНКУРС
За заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността Главен счетоводител, отдел „Финансово-счетоводни дейности и човешки ресурси“ в Районна здравноосигурителна каса (РЗОК) – София област, при следните условия:
1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
- Минимална образователно-квалификационна степен: бакалавър;
- Минимален професионален опит: 3 (три) години;
и/или
- Минимален ранг за заемане на длъжността: ІV-ти младши;
- Длъжностно ниво от Класификатора на длъжностите в администрациите (КДА) – 8;
- Наименование на длъжностното ниво от КДА – Експертно ниво 4.
2. Допълнителни умения и квалификация:
- Област на висше образование: Социални, стопански и правни науки
- Компютърна грамотност – Word, Excel.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
Размерът на основната заплата за конкурсната длъжност е от 933 до 2900 лева, като при назначаване индивидуалната основна месечна заплата ще бъде определена съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), определя се в границите от нормативно определения минимален размер на основната месечна заплата (ОМЗ) за съответното длъжностно ниво в рамките на I (първа) степен до нормативно определения максимален размер на основната месечна заплата (ОМЗ) за съответното длъжностно ниво в рамките на III (трета) степен, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит.
3. Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
- Интервю.
4. Необходими документи за участие в конкурса:
4.1. Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копие от документи за придобита образователна-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (документите издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища). Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като в тези случаи копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- Копия от други документи по преценка на кандидата.
5. Място и срок за подаване на документи:
Документите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на НЗОК, в сградата на РЗОК - София област, гр. София, ул. „Енос“ № 10, вх. Б, ет. 1, стая 202, всеки работен ден от 9.30 до 12.00 часа и от 13.30 до 17.00 часа.
Лице за контакт: Мария Кантарева, главен експерт, тел: 02/9656938
Подаването на документи може да се осъществи и по електронен път на адрес: [email protected], като заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – интернет сайта на НЗОК: www.nhif.bg
6. Кратко описание на длъжността:
Основна цел на длъжността:
1. Осъществява счетоводната отчетност на финансовото и имущественото състояние на РЗОК.
2. Участва, с Директора на РЗОК, във вземането на решения, касаещи финансово-счетоводната политика на РЗОК-София област при стриктното спазване на основните принципи на счетоводната дисциплина, финансовия контрол и счетоводното законодателство в Република България.
3. Контролира процеса на начисляване, осчетоводяване и превеждане на административните и здравноосигурителни плащания на РЗОК- София област.
4. Подпомага ръководството на РЗОК за правилното планиране на приходите и законосъобразното разпределение на финансовия ресурс на РЗОК
Области на дейност:
1. Всички области на дейност, свързани с организиране и осъществяване на единна счетоводна отчетност.
2. Дейности, свързани с проследяване за документалната обоснованост на стопанските операции и факти, като се спазват изискванията за съставяне на документи, съгласно действащото законодателство.
3. Дейности по осъществяване на контрол върху първичната счетоводна документация
4. Всички област на дейност, свързани с функционирането на системите за финансово управление и контрол, чрез процедурата система на двойния подпис, с цел законосъобразно и ефективно управление на бюджетните средства.
5. Дейности по осигуряване съхраняването на счетоводните документи съгласно изискванията на Закона за счетоводството и вътрешно административните актове на РЗОК.
Образци на заявление за участие в конкурс и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл могат да се изтеглят от интернет страницата на НЗОК - www.nhif.bg