Младши експерт
МИНИСТЕРСТВО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
Рег. № 8121р-18407
17.09.2024 г.
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и издадена заповед № 8121К-12558/12.09.2024 г. за обявяване на конкурсна процедура, във връзка с т. I от заповед № 8121з-1181/27.08.2024 г. на министъра на вътрешните работи за възлагане на правомощия на орган по назначаването по служебното правоотношение с държавните служители по чл. 142, ал. 1, т. 2 от Закона за Министерството на вътрешните работи, обявявам конкурс за заемане на 1 (една) вакантна длъжност
ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ
в сектор „Логистика“ към Регионална дирекция „Гранична полиция“ – Аерогари
при Главна дирекция „Гранична полиция“ – МВР,
длъжностно ниво: 9, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, наименование на длъжностното ниво: експертно ниво 5
І. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1. Образователно-квалификационна степен: „бакалавър“;
2. Област на висшето образование: съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;
3. Професионално направление: съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;
4. Професионален опит: 2 години и/или минимален ранг IV младши;
5. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл);
6. Документ, удостоверяващ разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Поверително“. Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл, актът за назначаване се издава в 14-дневен срок от получаването на разрешението за достъп, когато не е представен такъв документ.
II. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- участва в цялостната работа на сектора, като се основава на нормативната уредба, заповедите и разпорежданията на ръководството на дирекцията и МВР;
- отговаря за спазване на сроковете за погасяване на задълженията на структурата;
- подпомага ръководството при управлението на предоставените недвижими имоти;
- участва при воденето и съхраняването на държавното имущество на МВР;
- организира използването на обекти, свързани с дейностите на МВР;
- осъществява социално обслужване и други обслужващи дейности на служителите;
- участва в материално-техническото осигуряване на структурното звено;
- подпомага началника на сектора да организира експлоатацията и съхраняването на техниката и другото имущество на МВР;
- участва пряко в подготовката и провеждането на процедури за обществени поръчки, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки;
- изучава потребностите от ресурси за материално-техническото осигуряване и социално обслужване чрез получаване на заявки от структурите по видове разходи, политики и програми в стойностно и натурално изражение;
- анализира и обобщава заявките и изготвя предложение за материално-техническо осигуряване за бюджетна прогноза и проектобюджет;
- на база утвърдения бюджет за материално-техническо осигуряване и социално обслужване и разчет за централни разходи и доставки, участва в организацията по изпълнението му;
- подпомага началника на сектор да организира получаването, съхраняването, разпределянето на активите, осигурява тяхната поддръжка и следи за правилната им експлоатация;
- подпомага началника на сектор да организира и осъществява доставки, услуги, строителство и ремонти за които не се изисква провеждане на процедури по реда за възлагане на обществени поръчки;
- отговаря за стопанисването и правилната употреба на предоставените материално-технически средства и недвижима собственост. Участва в разработването на вътрешни правила за материално-техническото осигуряване и социално обслужване в съответната структура;
- изготвя отчети и анализира материално-техническото осигуряване в съответствие с поставените му задачи. Предлага на ръководството мероприятия за усъвършенстване организацията и дейностите по материално-техническото осигуряване;
- Контролира правилното съхранение и отчитане на вещевото имущество съобразено с нормативните документи в МВР;
- участва в организирането и извършването на инвентаризациите;
- изпълнява задължения по изпълнение и/или управление на проекти и/или програми, съфинансирани от ЕС или финансирани от други държави, международни финансови институции др. донори, по които бенефициент или партньор е МВР или структура на МВР.
III. Граници (от-до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 – от 933 лева до 1800 лева, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
При назначаване на кандидата спечелил конкурса, се определя основна месечна заплата по Приложение № 1 към Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР.
IV. Начин за провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
2. Интервю.
V. Необходими документи за участие в конкурса:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл – по образец;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
4. Копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит;
5. Копие на документ за придобит ранг – при наличие на такъв;
6. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им при класиране да представят необходимите документи за проучване и издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и Правилника за прилагане на ЗЗКИ.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VI. Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявлението за конкурса, на адрес: гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 1, в сектор „Човешки ресурси“ на Регионална дирекция „Гранична полиция“ – Аерогари при Главна дирекция „Гранична полиция“ – МВР, всеки работен ден от 09:00 ч. до 11:30 ч. и от 13:30 ч. до 15:30 ч.
Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес [email protected], като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Телефон за справки и допълнителна информация: 02/982 7536.
При подаване на документите по електронен път кандидатите следва да проверяват статуса на същите на горепосочения телефонен номер.
VIІ. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявявани на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси“ – МВР – в интернет и интранет.
Копие от обявлението да се изпрати на дирекция „Човешки ресурси“ – МВР и на Главна дирекция „Гранична полиция“ – МВР, за сведение и изпълнение.
ВПД АДМИНИСТРАТИВЕН
СЕКРЕТАР НА МВР:
/ П /
Лилия Бочева