Главен експерт “Отопление, вентилация и климатизация”
Община Шумен търси да назначи служител за длъжността главен експерт “Отопление, вентилация и климатизация” в отдел "Инвестиции и благоустройство"
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
· Контролира строителните и ремонтни дейности по топлоснабдяването, газоснабдяването и енергийната ефективност в Община Шумен, при строго спазване на разчета за капиталови разходи и планираните в общинския бюджет средства за поддръжка в дейността.
· Разглежда и съгласува проекти по част ”Отопление, вентилация и климатизация”.
· Изготвя технически задания за проектиране по част ”Отопление, вентилация и климатизация”.
· Организира компетентно проучване и решаване на постъпили жалби, молби, сигнали и предложения на граждани, отнасящи се за специалността в Община Шумен.
· Изготвя статистически отчети за ТСБ.
· Организира и изпълнява дейности, свързани с възлагане на обществени поръчки.
· Изготвя ориентировъчни план сметки на разходи за ремонтни и нови СМР на обекти в дейност ”Отопление, вентилация и климатизация”.
ИЗИСКВАНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ:
Минимална образователна степен- бакалавър
• Професионална област- отопление и вентилация
• Минимален професионален опит – 2 години опит в областта
• Допълнителна квалификация/обучение - основни умения за работа с текстообработващи програми и електронни таблици.
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Работа в екип - участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устната и писмена форма;
Фокус към клиента (вътрешен, външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността /ЗУТ, ЗОП, подзаконови актове и др./ ;
Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
НАЧИН НА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.