Експерт
Община Разград търси да назначи „Експерт“ в Дирекция „Строителство и устройство на територията“
Обща информация за администрацията и структурното звено:
Дирекция „Строителство и устройство на територията“ е на пряко подчинение на заместник-кмета по строителство и устройство на територията. Дирекцията се ръководи от директор. Към дирекцията се обособяват два отдела:
отдел „Устройство на територията, кадастър и контрол на строителството“;
отдел „Инвестиционни дейности“.
Отдел „Устройство на територията, кадастър и контрол на строителството“ се ръководи от началник отдел и осъществява следните функции:
Устройство на територията: Провежда общинската политика по устройствено планиране на територията; Организира и осъществява дейности по изработването, изменението и приемането на устройствените планове на територията на общината; Подпомага дейността на административните органи по Закона за устройство на територията (ЗУТ), осигурявайки им становища, които да доведат до издаване на мотивирани и законосъобразни актове, както и подготвя проекти на административни актове по ЗУТ; Организира и участва в общински експертен съвет по устройство на територията съгласно ЗУТ и изготвя протоколи с решенията на съвета; Провежда процедури по обявяването на изработените и одобрените подробни устройствени планове; Организира разработването и актуализирането на наредби по прилагането на ЗУТ в съответствие с изискванията му; Извършва проверки по жалби и сигнали на граждани и юридически лица. При установяване на нарушения съставя констативни актове съгласно ЗУТ и актове по Закона за административните нарушения и наказания; Обработва постъпилите искания и осъществява административно и техническо обслужване на физически и юридически лица и изготвя отговори на запитвания на граждани и фирми; Изготвя проекти на становища, доклади, предписания, удостоверения и административни актове, които докладва на директора и главния архитект; Подготвя докладни записки до Общински съвет - Разград; Осигурява участие в специализирани комисии на общината и общинския съвет; Поддържа технически архив, съдържащ одобрените устройствени планове и измененията им и издадените строителни книжа; Осъществява координация и контрол по издаването на строителни книжа и документи за елементи на техническата инфраструктура в областта на енергетиката, електронните съобщения и водното строителство, възобновяемите енергийни източници, на пътната инфраструктура и благоустрояването на територията на общината в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове; Съгласно изискванията на нормативната уредба, разглежда и проверява инвестиционни проекти, окомплектова преписки и подготвя разрешения за строеж или отказ да бъдат издадени такива за мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура на територията на общината, включващи: водоснабдителни и канализационни мрежи и съоръжения; енергоснабдителни мрежи и съоръжения; електронни съобщителни мрежи и съоръжения; възобновяеми и алтернативни енергийни източници; озеленяване и благоустрояване.
Кадастър: Организира изработването на нови регулационни планове; Извършва текущо попълване и промени на действащите кадастрални и регулационни планове и регистрите /разписните списъци/; Провежда процедури за изменение на кадастралните планове, изготвя служебни проекти за изменение на кадастрални планове, кадастрални карти и подробни устройствени планове и упражнява контрол; Извършва текущо попълване на техническата инфраструктура на територията на общината; Подготвя преписки за промяна предназначението на общински земеделски земи; Извършва геодезически заснемания за общински обекти; Издава удостоверения за факти и обстоятелства по териториално и селищно устройство и за административни адреси; Организира и координира подготовката и провеждането на процедурите за отчуждаване на имоти, които са частна собственост, както и процедури по Закона за собствеността и ползването на земеделски земи съвместно с отдел „Общинска собственост“; Поддържа специализираните карти по чл. 34, ал. 1 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР), като в предвидените от закона случаи възлагат изработката им; Провежда процедури по ЗУТ за имоти - общинска собственост, като осигурява необходимата съгласуваност и координираност на подземното с надземното улично строителство; Осигурява изпълнението на специализирани дейности в областта на геодезията и картографията и създаването и поддържането на специализирани информационни системи за тях; Съхранява и поддържа в актуално състояние действащите кадастрални планове и регистрите /разписните списъци/ към тях за които няма одобрена кадастрална карта и кадастрални регистри.
Контрол на строителството: Обработва внесените инвестиционни проекти за съгласуване и одобряване от главния архитект на общината, за промяна в одобрените проекти в обхвата на съществените изисквания към строежите и вписва забележка към издаденото разрешение за строеж от главния архитект на общината; Подготвя разрешения за строеж и актове за узаконяване или „откази" да бъдат издадени такива; Разглежда жалби, молби и сигнали на физически и юридически лица, извършва огледи и се произнася по тях съобразно действащата нормативна уредба и извършва обявяване на издадените актове на заинтересованите лица; Проверява и заверява екзекутивна документация за строежите, разрешени от главния архитект на общината; Отговаря за издаване на удостоверения и факти и обстоятелства по ЗУТ; Участва в държавни приемателни комисии за инфраструктурни проекти на територията на общината; Осигурява необходимата съгласуваност при полагане и изграждане на отделните подземни улични мрежи и съоръжения и координира подземното с надземното улично строителство; Извършва контрол за състоянието на строежите в съответствие с изискванията на ЗУТ или по премахването им; Заверява заповедни книги, поддържа регистри и поддържа архив съгласно ЗУТ; Упражняване контрол по откриване на строителни площадки и определянето на строителни линии и нива съгласно ЗУТ; Упражняване строителен контрол за установяване съответствието на строежа с издадените строителни книжа и затова, че подробния устройствен план е приложен по отношение на застрояването съгласно ЗУТ, както и предотвратяване и недопускане на нарушения в строителството и констатиране нарушенията при изпълнение на строителните работи; Провежда процедури по освидетелстване на сгради, съгласно разпоредбите на чл. 195 и чл. 196 от ЗУТ и обявява издадените актове на заинтересованите лица; Изготвя карти за нови жилищни сгради и премахнати такива за Национален Статистически Институт /НСИ/
Описание на длъжността, формиране на заплата:
Област на дейност:
Упражняване контролна дейност по териториално селищно устройство на територията на Община Разград.
Изисквания за заемане на длъжността:
Минимална образователна степен: Висше образование с придобита образователно-квалификационна степен бакалавър
Област на висшето образование: - „Технически науки“ с професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“;
Минимален професионален опит: 1 година
Изисквания към кандидатите:
- да имат завършено образование съгласно изискванията за длъжността;
- да притежават комуникативни умения;
- работа в екип;
- високо ниво на владеене на български език в областта на правоговор и правопис.
- базови компютърни умения относно файлова организация в операционна система Windows, текстообработка с Microsoft Word, работа в Интернет-среда.
- високо ниво на владеене на български език в областта на правоговор и правопис.
Допълнителни изисквания:
- Професионалния опит е предимство;
- Готовност на кандидатите за обучения.
Необходими документи:
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие от диплома за завършено образование;
- Документи удостоверяващи професионален опит /копие/;
- Други документи- по преценка на кандидатите, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността/професията.
Минимален размер на основната заплата: 1 077.00 лв.
* При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на определения да заеме длъжността служител се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на служителя, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в Община Разград.
Ние предлагаме:
- Добро заплащане;
- Възможност за ползване на ведомствено жилище;
- Добра работна среда.
Документите се приемат в стая № 402 на Община Разград с административен адрес:
гр. Разград, бул.”Бели Лом” № 37А.
Телефон за справки: 084/618 285;
084/618 286;
084/618 231;
084/618 235;
084/618 136
Отдел „Финансова политика и човешки ресурси“ на Община Разград