Младши експерт
Минималните изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:
Образователно-квалификационна степен-„проф.бакалавър по…“
Професионален опит-не се изисква;
Ранг-V младши.
Допълнителни изисквания за заемане на длъжността: Компютърни умения-работа с Word, Excel, internet.
Специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове: Висше лесовъдско образование съгласно т.5 на § 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за горите, професионално направление “Горско стопанство“.
„Младши експерт“ в Специализирана администрация, Дирекция "Горско стопанство", участва в изготвянето на стратегии, програми и планове за развитие на горските територии на територията на РДГ Кюстендил. Контролира и анализира дейностите по изпълнението на горскостопанските планове и програми. Консултира и контролира собствениците на гори във всички етапи на стопанисването на горите.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса за длъжността са:
1. Заявление за участие по образец /Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/;
2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определената длъжност-по чл.17, ал.3, т.1 Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен; допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага;
4. Копие от свидетелство за правоуправление на МПС – минимум категория „В”.
Документите се подават лично или чрез упълномощено лице в деловодството на РДГ-Кюстендил, на адрес: гр. Кюстендил, бул.България № 33 ет.2, всеки работен ден от 8:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа в 10 /десет/ дневен срок от публикуването на обявлението за провеждане на конкурса в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на РДГ-Кюстендил.
Документите може да се подават и по електронен път на адрес: [email protected], като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителя в деловодството, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл, като им се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи. Заявленията, подадени след изтичане на крайния срок за подаване на документите не се входират.