НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ
1. За длъжността „Началник на отдел” в отдел „Квалификация и регистрация на морски лица“, дирекция „Морска администрация - Бургас“ с месторабота гр. Бургас.
2. Минимални изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
2.1. Образователно-квалификационна степен – магистър;
2.2. Професионален опит – 4 години в областта на дейност или ранг III младши.
2.3. Основна месечна заплата – от 1077.00 лв. до 2300.00 лв.
3. Специалност, по която да е придобито образованието: Корабоводене. Корабни машини и механизми, Публична администрация, Икономическо образование, Право;
4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
4.1. Компютърна грамотност (MS Office);
4.2 Английски език.
5. Начин за провеждане на конкурса:
5.1. Защита на концепция на тема „Организация на работата и ефективно управление на ресурсите на отдела за изпълнение на международните и национални регулации, относно квалификация и регистрация на морски лица и контрол на учебни заведения и квалификационни центрове.“;
5.2. Интервю.
6. Кратко описание на длъжността:
Контрол и управление на дейностите свързани с контрол на учебните заведения подготвящи морски кадри, провеждане на изпити за придобиване на правоспособност и за повишаване на квалификацията на морските лица и снабдяване на морските лица с документи изисквани съгласно действащата нормативна база.
7. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
7.1. Писмено заявление за участие в конкурс по утвърден образец /Приложение № 3/ към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/;
7.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
7.3. Автобиография;
7.4. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен в професионална област и документ за владеене на английски език, които се изискват за длъжността;
7.5. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
7.6. Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/.
8. Срок и място за подаване на документите:
Срокът за подаване на документи е 10 /десет/ дни от публикуването на обявлението за конкурса в Административния регистър. На същата дата се публикува обявата и на портала за търсене на работа - www.zaplata.bg, и интернет страницата на ИА „Морска администрация” – www.marad.bg
Документите се подават лично или чрез пълномощник, с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа (чл. 17, ал. 5 от НПКПМДСл), всеки работен ден от 0900 ч. до 1700 ч. в гр. Бургас, п.к. 8000, ул. „Княз Ал. Батенберг“ № 3 дирекция „Морска администрация - Бургас“ или в гр. София, п.к. 1000, ул. „Дякон Игнатий” № 9, ет. 9, дирекция „Административно-правно и финансово-счетоводно обслужване“.
Документите могат да се подават и по електронен път на следния електронен адрес: bma@marad.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис (чл. 17, ал. 6 от НПКПМДСл).
Лице за контакт: Искра Харизанова - главен експерт ЧР, тел. 070010145
9. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
10. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.
11. Списъкът на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати, както и други съобщения във връзка с конкурса, да бъдат обявени на седмия ден от крайната дата за подаване на документите на електронната страница на ИА „Морска администрация” – www.marad.bg