Специалист ТРЗ и счетоводство
Мегаконсулт е счетоводна кантора създадена преди повече от 20 години. Ние винаги сме имали за цел да предоставим персонализирана услуга на клиентите си.
Имаме нужда от Специалист ТРЗ и счетоводство
Основни задължения:
- Участва активно във интеграцията на иновативна web базирана ERP система
- Активно съдейства на управителя при планирането на стратегии за оптимизация и съкращаване на процеси
- Работи по администриране на персонал, преминаване към електронни досиета (ТД, ДС, командировъчни, отчитане на работно време и т.н.)
- Актуализиране на електронните записи на служителите в системата на НАП
- Изготвяне на набор от документи за издаване на сертификати А1
- Контролира данните за изчисляване на възнагражденията на служителите
- Въвежда база данни и създава взаимовръзки за автоматизиране на счетоводните процеси
- Комуникира с държавни институции
- Следи и спазва сроковете за подаване на декларации към държавни институции
- Работи в екип
Нашите изисквания:
- Образование - средно или висше
- Опит в областта на ТРЗ и счетоводството
- Умение за работа със софтуер за ТРЗ
- Познаване на законовите разпоредби и Кодекса на труда и КСО
- Умение за работа с институции
- Умение за работа в екип
- Английски и/или немски ще се счита за предимство
В замяна ние предлагаме:
- Дългосрочна работа в стабилна фирма с дългогодишна история
- Обучение за работа с ERP системата, която използваме
- Тестване на разработена от нас web базирана система за изготвяне на комплект от документи при командване на служители с удостоверение А1
- Трудов договор и стимулиращо заплащане (съобразено с опита и уменията)
- Работа в сплотен колектив от професионалисти
- Актуализиране на знанията с посещение на семинари и обучения
- Приятна работна обстановка и отлично местоположение
- Работно време от 9:00 до 17:00
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате необходимите знания и умения, моля изпратете автобиография.