Началник отдел „Разрешителни и регистри“
Минималните изисквания за заемане на длъжността са: - професионална квалификация: природни науки (биологически науки, науки за земята), инженерни науки (екология); технически науки; - професионален опит: 3 години; - допълнителна квалификация/ обучение: · Компютърна компетентност: Задължително: добро владеене на МS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet, Препоръчително: ГИС; ползване на MS Access, бази данни, програми за редакция и други, имащи отношение към работата; · Чужди езици: препоръчително: английски език - работно ниво на владеене, писмено и говоримо; · Познаване националното и Европейското законодателство в областта на водите и околната среда.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на РБългария, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Специфични изисквания за заемане на длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове: Кандидатът трябва да отговаря на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
Кратко описание на длъжността: Ръководи дейността на отдела като планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на задачи, произтичащи от Закона за водите и съпътстващите го подзаконови нормативни документи.
Области на дейност:
Приемане, разпределяне и придвижване на преписки по заявления за издаване на разрешителни; Оказване методическа помощ и контрол при оценяване достоверността и пълнотата на предпроектни проучвания и обосновки на водовземането и на исканите водни количества; Контролиране сроковете и качеството на подготвените становища и разрешителни за водовземане и ползване на повърхностни и подземни водни обекти, както и за изграждане и експлоатация на геотермални системи за плитки геотермални ресурси, когато това се изисква по реда на Закона за енергията от възобновяеми източници; Организира своевременната подготовка на решенията за изменение, продължаване или прекратяване на разрешителните; Съгласуване на инвестиционни намерения, подготвяне на становища и проекто-разрешителни по Закона за водите; Подпомагане изготвянето, актуализирането и прилагането на Плана за управление на речните басейни (ПУРБ) и Плана за управление на риска от наводнения (ПУРН) на ниво район на басейново управление на водите, и Морската стратегия на Р България; Проследяване на дейностите, свързани с разрешителните за водовземане и ползване на повърхностни води, и водовземане от подземни води и тяхното законодателно съответствие със законодателството по отношение на управлението на защитените зони на територията на Черноморския басейнов район и в морските пространства на Република България.
Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са: Писмено заявление за участие в конкурса (съгласно Приложение №3 към чл. 17 от НПКПМДС). Към заявлението се прилагат: - Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност; - Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; - Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова или служебна книжка) и - Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Документите следва да бъдат представени на адрес: гр. Варна, ул. „Александър Дякович” 33, Център за административно обслужване, всеки работен ден от 9.30 ч. до 17.30 ч.
Подаването на документите се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник до 10 дни след публикуване на обявата в специализиран сайт за търсене на работа. Документите могат да се подават и по електронен път на електронната поща на Басейнова дирекция „Черноморски район“, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Басейнова дирекция „Черноморски район“.
За размера на основната заплата се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалният опит на кандидата. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време се определят в рамките на минималния и максималния размер на ocнoвнaтa месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № l към Наредбата за заплатите в държавната администрация.
Срок за подаване на документите: 29.11.2024 г.