Администратор управление и поддръжка на сгради
Във връзка с увеличения обем на работа и нуждите от постоянно повишаване качеството на предлаганата услуга, търсим допълнение към съществуващия екип на позиция "Администратор управление и поддръжка на сгради".
Профил на кандидата:
- Мотивирана личност, енергична с желание за работа и внимание към детайлите;
- Технически познания в областта на поддръжката на сгради и съоръжения;
- Отлични организационни качества
- Отлични комуникационни умения и умения за провеждане на разговори и презентации пред широк кръг от хора;
- Спазване на конфиденциалност.
- Активен шофьор с добри познания на гр. Варна;
- Активно ползващ компютър и базов софтуер - Microsoft Windows, Office и др.
- Добра езикова култура и високо ниво на грамотност.
Основни задължения:
- Осъществява дейностите свързани с представителност на компанията - отговаря на телефоони обаждания, входящи и-мейли и други канали за комуникация.
- Комуникация с потенциални клиенти и участие в процесите по офериране, ценообразуване и др.
- Комуникация с настоящи клиенти;
- Комуникация с доставчици и контрагенти;
- Провежда и протоколира Общи събрания на ЕС - представя информация за дейността на фирмата, за състоянието на сградата и др.;
- Разпределя задачи, свързани с решенията от ОС към съответните отдели/изпълнители и проследява изпълнението им, съгласно вътрешно-фирмените процедури и срокове;
- Информира клиентите за статуса на съответните решения и изпълнението на възложените задачи;
- Изготвя справки и отчети, нужни за целите на ръководството на дружеството;
Компанията предлага:
-1500 лв. стартово възнаграждение.
-Трудов договор с възможност за допълнителни приходи, в зависимост от постигнатите резултати;
-Работа в позитивна среда и коректно отношение;
-Възможност за кариерно и лично развитие на един обширен пазар;
-Техника за обезпечаване на дейността;
Ако разпознавате себе си като мотивирана личност, с желание за работа и развитие и афинитет към детайлите, моля, не се колебайте да изпратите Вашето CV.