Специалист администриране на персонал с испански и/или португалски
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа! Вие не сте изключение!
Партньорът ни е международна компания за оперативни HR и счетоводни услуги за корпоративни клиенти. Във връзка с разширяването на пазарите на един от проектите им, търсим:
Специалист администриране на персонал с испански и/или португалски
Основни отговорности:
- Управление на целия административен цикъл от назначаването и освобождаването на служители;
- Съдействие при обработката на възнаграждения, графици, социални придобивки;
- Координиране на премествания, повишения, обучения и оценки;
- Следене за спазването на фирмените стандарти от служителите
- Изготвяне на периодични доклади и анализи за представянето на екипа.
Компанията предлага:
- Конкурентно възнаграждение;
- Въвеждащо обучение;
- Хибриден модел на работа;
- Стандартно работно време;
- Карта за спорт;
- Съфинансиране на транспортни разходи;
- Бонус за осигуряване на интернет удома;
- Възможност за кариерно развитие;
- Програма за разширяване на професионалните компетенции;
- Система за бонуси и награди;
- Програма - препоръчай приятел;
- Годишно преразглеждане на заплатата;
- Допълнително здравно осигуряване.
Основни изисквания:
- Отлично владеене на португалски и/ или испански език (C1);
- Работно ниво на английски език (B2 минимум);
- 2 години релевантен опит.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!
Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.