Офис мениджър - отдел продажби недвижими имоти
Стани част от нашия екип като:
Офис мениджър - отдел продажби недвижими имоти
Ако ти:
• Умееш да организираш и приоритизираш задачи;
• Притежаваш отлични комуникативни и организационни умения;
• Имаш висока езикова култура;
• Работиш с MS Office;
• Можеш да водиш бизнес кореспонденция;
• Владееш руски език – писмено и говоримо.
Ако се определяш като:
• Наблюдателен и с внимание към детайла;
• Бързо адаптиращ се към нова среда;
• Отговорен и лоялен;
• С желание за работа под напрежение
Твоите задължения и отговорности ще бъдат:
• Ежедневна грижи за офис средата;
• Оформяне на графици, срещи, входящатата и изходящата кореспонденция;
• Да приемаш телефонни разговори, провеждаш изходящи разговори по възложени задачи;
• Закупуване на офис оборудване и офис консумативи, взаимодействие с доставчици;
• Поддържане на вътрешна отчетност, изготвяне на отчети за ръководството;
• Да организираш, обработваш и систематизираш всички административни дейности в офиса, в съответствие с установения ред.
Ние ще ти осигурим:
• Коректно отношение от страна на Работодателя;
• Възможност за кариерно и личностно развитие;
• Стимулираща работна среда сред млади и амбициозни хора;
• Офис с отлична локация район Витоша , София;
• Трудов договор;
• График на работа от 9:00 до 18:00, от понеделник до петък.
Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според изискванията на ЗЗЛД. Контакт ще бъде осъществен само с кандидатите, одобрени след предварителен подбор по документи