Офис Организатор
Описание на длъжността:
-Водене на кореспонденция с текущи и бъдещи клиенти по телефон и е-mail
-Работа с гаранционни карти, фактури, оферти, договори, протоколи и др.
-Изготвяне на справки и платежни документи/ плащания
-Организиране и подпомагане на работните процеси в офиса
-Поръчки и комуникация с куриери и доставчици
-Съставяне на графици за отпуски и срещи за техническия екип и мениджмънт
-Бързо и ефективно справяне с поставените задачи
-Посрещане на клиенти в офиса
-Поддържане на офиса в приветлив вид
Изисквания:
-МНОГО ДОБРА компютърна грамотност (WINDOWS, INTЕRNET)
-Отлично владеене на WORD и EXCEL
-Комуникативни умения
-Работа в екип
-Работно ниво английски език - четене и писане
-Отговорност и коректност
-Поддръжка и актуализиране на Facebook, LinkedIn страниците на фирмата. Публикуване на новини, промоции и др.
Ще има тест за компютърните умения и познанията на WORD и EXCEL!
Ние предлагаме:
-Отлична работна среда
-Мотивиращо възнаграждение с възможност за допълнителни бонуси
-Работно време от 9:30ч. до 18:30ч. от понеделник до петък
-Oфисът се намира до бизнес парк София в кв. Младост 4, бул. Александър Малинов 87
- Възнаграждение: 1500 - 2500 (нето)
Ако желаете да станете част от нашия екип, изпращайте CV и актуална снимка.
Ще бъдат поканени на интервю само одобрените кандидати.