Офис Рецепционист - Kонсултант
РЕТЕЛ ЕАД над 30г. е (официален) оторизиран сервиз на Philips
търси
Офис Рецепционист / Рецепционист/Kонсултант
Рецепционистът посреща клиенти, приема уреди за ремонт/замяна, изписва документация, работи с база данни.
Посреща клиентите и приема поръчки
- Вкарва информация за поръчките и поддържа база данни
- Работи с каса и обработва плащанията
- Свързва се обратно с клиентите, когато поръчките са готови
- Продава консумативи / резервни части
- Допринася за спокойната работа в сервиза в случаи на възникнали недоразумения и конфликти
- Поддържа ежедневните операции на офиса, като следва стандартните политики и процедури
Изисквания:
- Средно образование
- Предишен опит на сходна длъжност (работа с клиенти) е предимство, но не задължителен
- Базова компютърна грамотност
- Windows, Microsoft Office (Word, Excel), Internet
- Разговорно ниво на английски език е силно препоръчително
- Отлични комуникативни умения за работа с клиенти и колеги
- Способност за приемане на насоки и работа в екип
- Професионално и позитивно отношение
- Организационни умения, гъвкавост и умения за предотвратяване на недоразумения и конфликти
- Мотивация и отлична професионална етика са задължителни.
Ние предлагаме:
- Конкурентно възнаграждение - 2000 лв. стартова заплата.
- Здравна и пенсионна осигуровки
- 20 дни платен годишен отпуск
- Месечни купони за храна (200 лв.)
-До 400 лв на месец допълнително заплащане
- Тиймбилдинг
- Отлични условия на работа, финансови и други стимули и възможност за развитие.
При интерес, моля, изпратете CV и няколко реда за Вас и защо кандидатствате за тази позиция.
0884060554