ОФИС МЕНИДЖЪР
„ХАЙ-ТЕК СЕКЮРИТИ” EООД е охранителна фирма, която предлага широк спектър от услуги.
Във връзка с разширяване на своята дейност „ХАЙ-ТЕК СЕКЮРИТИ” EООД търси да назначи служители за следната позиция:
Описание на длъжността:
Търсим организиран и мотивиран Офис Мениджър, който да се присъедини към нашия екип. Идеалният кандидат ще бъде отговорен за координирането на процесите в офиса, администрирането на счетоводни документи, договори и финансови отчети, както и за поддържането на ефективни връзки с клиенти и партньори.
Основни отговорности:
• Организира и координира административните процеси в офиса.
• Поддържа комуникация с клиенти, подготвя договори, анекси и следи тяхното изпълнение и срокове. Следи застраховките по договорите и контактува със застрахователната компания обслужваща фирмата.
• Събира и отчита такси, издава счетоводни документи (фактури) и отчети от касовия апарат.
• Разработва презентационни материали.
• Участва в разработването и внедряването на нови системи и програми.
• Подготвя данни за статистически отчети и формуляри.
• Създава справки и отчети за ръководството.
• Осигурява конфиденциалност и коректност при работата с документи и информация.
• Поддържане на офиса в изряден вид, осигуряване на наличности от консумативи и комуникация с доставчици.
• Подпомага служителите от отдел ТРЗ в дейността им и замества при необходимост.
Изисквания към кандидата:
• Висше икономическо или средно специално образование.
• Образователна степен: "бакалавър" или "магистър".
• Минимум 2 години трудов стаж по специалността.
• Познания в областта на счетоводството, данъчното и осигурителното право.
• Компютърна грамотност и умения за работа с програмни продукти, свързани със счетоводната дейност.
• Отлични организационни и комуникативни умения.
• Умение за работа самостоятелно и в екип.
• Английски език-работно ниво
Ние предлагаме:
• Атрактивно възнаграждение, съобразено с опита и квалификациите.
• Динамична професионална среда с приятелски екип.
• Коректност в трудовите отношения и позитивна работна атмосфера.
• Дългосрочна заетост и стабилност в утвърдена компания.
• Осигурена карта за градски транспорт или безплатен паркинг.
• Комфортен и модерен офис с напитки и консумативи.
• Покриване на разходите за допълнителни квалификации и обучения.
Как да кандидатствате:
Моля, изпращайте Вашите автобиографии с актуални снимки!
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД и само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Назначеният кандидат ще сключи договор с фирма „ХАЙ-ТЕК СЕКЮРИТИ“ ЕООД.