Длъжностно лице за защита на личните данни
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция за качеството на социалните услуги, гр.София, ул.”Лъчезар Станчев” № 20, на основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност държавни служители и заповед № РД-01-164 /11.12.2024 г. на изпълнителния директор на АКСУ
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
І. За длъжността длъжностно лице за защита на личните данни
ІІ. Изисквания за заемане на длъжността длъжностно лице за защита на личните данни:
1. Минимални:
· Образователно-квалификационна степен – бакалавър;
· професионален опит – не по-малко от 3 години и/или III младши ранг.
2. Допълнителни:
· Аналитична компетентност;
· Ориентация към резултати;
· Работа в екип;
· Комуникативна компетентност;
· Фокус към клиента /вътрешен и външен/;
· Професионална компетентност.
· Дигитална компетентност.
III.Основни задачи за длъжността
Подпомага изпълнителния директор и администрацията на АКСУ относно прилагането на изискванията за защита на личните данни, като ги информира и съветва за техните задължения, произтичащи от Регламент /ЕС/ 2016/679 и други правни актове на ЕС и вътрешното право на Република България.
Прилага изискванията на Закона за личните данни и Регламент /ЕС/ 2016/679, като осъществява всички дейности и процеси, свързани със законосъобразната защита на личните данни в Агенцията.
Конкурсната комисия ще разгледа всяко постъпило заявление, като ще прецени дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса няма да се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
IV. Конкурсът ще се проведе на два етапа – тест и интервю.
V. Необходими документи: Кандидатите подават писмено заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Към заявлението да се прилагат следните документи:
· декларация (по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС) от лицето, че е пълнолетен български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
· Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност за кандидатите с юридическо образование (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага
· Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
· Копие на удостоверение за юридическа правоспособност – само за кандидатите с юридическо образование.
VI. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администраия при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VII. Място на подаване на документите: гр. София, ул. „Лъчезар Станчев“ № 20, ет. 1, център за административно обслужване на Агенция за качеството на социалните услуги, всеки работен ден от 09.00 ч. до 17.00 ч., последния ден за прием на документи – 27.12.2024 г., документи ще се приемат до 12.00 часа, телефон за връзка: 02/970 11 14, gsm: 0878 357 653, лице за контакт: Сийка Ганева.
Документите да се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: [email protected], като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
VIII. Срок на подаване за документите: 14 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса /от 13.12.2024 г. до 27.12.2024 г. включително. Последния ден за прием на документи – 27.12.2024 г., документи ще се приемат до 12.00 часа/.
IX. Списъци на допуснатите до етапите на конкурса и недопуснатите кандидати и друга информация за него ще бъде публикувана на интернет страницата на АКСУ на електронен адрес: https://aksu.government.bg/tekusthi/.
X. Обявлението за конкурса е публикувано в Административния регистър по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, както и в специализиран сайт или портал за търсене на работа /Zaplata.bg/.
XI.Длъжностната характеристика за горепосочената длъжност, както и информация за пречките за назначаване на държавна служба, да се предоставят от центъра за административно обслужване на АКСУ на всички кандидати на хартиен носител срещу подпис. В случай, че документите са подадени по електронен път, длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване на държавна служба, се предоставят на кандидата по електронен път.
XII. Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността „главен експерт“ в Агенцията за качеството на социалните услуги.
Размерът на основната месечна заплата за длъжността „глаавен експерт“ се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8, чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държвната администрация и вътрешните правила за заплатите в Агенцията за качеството на социалните услуги. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.
За длъжността „гавен експерт“ наименованието на длъжностното ниво е Експертно ниво 3 и размерът на индивидуалната основна месечна заплата за длъжността се определя, както следва:
· 1-ва степен от 933 лв. до 2 100 лв.- при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 години;
· 2-ра степен от 933 лв. до 2 800 лв - при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години;
· 3-та степен от 933 до 3 200 лв. - при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години.
Минимален размер на основната заплата 933 лв.