Сътрудник обслужване на онлайн магазин в офис
Нашият клиент е „Електро Стил” ООД с основна дейност: продажба на едро и дребно на интериорни и екстериорни осветителни тела, компоненти и консумативи. Успехът на фирмата се дължи на гъвкавостта, адаптивността и способността й да предлага цялостни решения, „когато няма светлина”. Създадена през 2003 година, а от 2004 г. до момента фирма „Електро Стил” ООД е в търговски взаимоотношения с партньори от различни страни.
Подробна информация за фирмата може да намерите на техния сайт и онлайн магазин.
Подходящи са кандидати, отговарящи на следните изисквания:
- Опит в поддържане на онлайн магазин с голям асортимент.
- Опит в обслужване на клиенти, предимно по телефона.
- Свободно ползване на Word, Excel, Internet.
- Много добро владеене на българския правопис.
- С добра концентрация и вглеждане в детайлите.
- Търпеливо и вежливо отношение към клиентите.
- Умения за сработване с колеги.
С ПРЕДИМСТВО ще се ползват кандидати, които имат интерес и практически умения за обработка на снимки и свободно ползват Photoshop, Corel Drow или други подходящи програми.
Основни задължения:
- Ежедневно актуализиране и поддържане на фирмения сайт в онлайн магазина.
- Сваляне и качване на информация за определени артикули, обикновено в акция.
- Приемане и обработване на постъпили онлайн поръчки и потвърждаване по телефона.
- Следене движението на продажбите и въвеждането им във фирмения софтуер, издаване на фактури и други видове документи.
- Обслужване на клиенти при запитване по имейл, социални мрежи, телефон или на място в офиса – предоставяне на информация за интересуващите ги артикули, а при липса на такива, препоръчване на други подходящи.
- Оказване на помощ в разрешаване на ситуация, свързана с онлайн поръчка.
Предложението на фирмата:
- Работа в офис – кв. Военна рампа, бул. Илиянци № 56.
- Работно време: 9.00 – 18.00, от понеделник до петък.
- Стартово възнаграждение за първите три месеца: нето 1800 лв. (1600 лв. + 200 лв. ваучери за храна), последващо – нето 1900 лв. (1700 лв. + 200 лв. ваучери за храна).
- ТД с пълни осигуровки. Брутна заплата (2060 лв. – 2190 лв.)
- Малък, но сплотен колектив.
- Въвеждащо обучение.
Ако в предложението на нашия клиент сте открили своето работно място, моля, изпратете актуална автобиография на български език. Мотивационното писмо е по желание. Моля, не изпращайте копирани от интернет!
На интервю ще бъдат поканени само кандидати, отговарящи на изискванията.
Вашите документи ще бъдат използвани единствено за целите на този подбор. На работещите е гарантирана конфиденциалност.
Удостоверение за извършване на посредническа дейност № 2116/ 15.09.2016 г.