Фронт офис асистент
Търсим за позиция:
Офис Асистент
Позицията е подходяща за усмихнати и комуникативни служители с опит в сферата на търговията.
Какво бихме искали да открием в кандидата/ката?
- Образование - средно, средно-специално или висше.
- Комуникативен/а, позитивен/а към клиентите, и с умения за работа в екип..
- Предишен опит на подобна позиция ще е предимство.
- Предимство е ползаване на добър английски език основно за писмена кореспонденция
- Компютърни умения - добра работа с Офис пакет и Excel е препоръчително.
- Работи се с търговски софтуер.
В какво се сътои длъжността:
1. Продажби и комуникация с клиентите на фирмата - приемане поръчки, фактуриране, подготвяне товарителници.
2. Приемане поръчки и обслужване и на място и чрез през онлайн палтформите на фирмата.
3. Изготвяне седмични и месечни справки, следене наличности - изцяло се ползва Excel.
4. Поддръжка наличности, описания, актуализиране и други изцяло свързани с онлайн платформите на фирмата.
5. Отлична кореспонденция с клиенти на фирмата по мейл, телефон, лично и др. на български и английски.
6. Следене складови наличности на стоката.
7. Няма възможност за дистанционна работа. Офиса се намира на бул. Братя Бъкстон, София
Какво ви предлагаме:
- Платено едномесечно обучение
- Динамична и разнообразна работа.
- Отлично възнаграждение.
- Допълнителни бонуси - месечни и годишни
- 5 дневна работна седмица от 9 до 18 ч.
- Постоянен трудов договор.
- Отлични работни условия
- Сплотен колектив
- 13 та заплата
Ако търсите постоянна и дългосрочна работа, без стрес сред усмихнати колеги, и Вие смятате, че позицията отговаря на Вашите възможности, опит и съответно и на нашите изисквания, моля, изпратете вашата автобиография. Ще се радваме да ви приветстваме сред нас.
Ще бъдат поканени за интервю само одобрените кандидати.