АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ
\"Ен Ер Консултинг\" ЕООД е компания, която предлага възможност на всички свои служители да получат професионално развитие и корекни работни отношения в среда от професионалисти.
Наши клиенти са големи международни компании. Разширяваме своята дейност, като за целта търсим да назначим бъдещия си колега на длъжност:
АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ
Основни функции и задължения
- Работа с офис техника;
- Следене за наличностите и поръчване на необходимите канцеларски и офис консумативи;
- Осъществяване на входяща и изходяща кореспонденция;
- Поръчване на рекламни материали;
- Подпомагане организирането на събития;
- Извършване на резервации на хотели, самолетни билети и др.;
- Посрещане на посетителите в офиса;
- Обработване, въвеждане и подръжанене на базата данни;
- Изготвяне на пълномощни и приемо-предавателни протоколи;
- Проверяване товарителници и засичане на фактури по куриерски пратки;
- Изготвяне на справки и отчети по задание на ръководството;
Изисквания към кандидата
- Средно или Висше образование;
- Аналитично и комбинативно мислене;
- Умение за приоритизиране на задълженията;
- Умения за работа в екип и проактивност;
- Отлично владеене на офис пакет (Word, Excel);
- Много добро ниво на английски език;
- Отговорност, организираност и прецизност при работа с документи.
Ние предлагаме
- Коректни трудови взаимоотношения;
- Обучение според стандартите на компанията и вътрешната ѝ система за обучения;
- Мотивиращо възнаграждение
- Премии за Великден и Коледа
Очакваме Автобиография и актуална снимка при проявен от Ваша страна интерес.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.