Младши експерт
СТОЛИЧНА ОБЩИНА
ГР. СОФИЯ, 1000, УЛ. „МОСКОВСКА” № 33
ОБЯВЯВА
Свободно работно място за длъжността младши експерт - 1 работно място в отдел „Административни процеси, архив и ГРАО“ на дирекция „Административно обслужване“ към направление „Общинска администрация“ при Столична община
Длъжностно ниво – 11, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
Наименование на длъжностното ниво: ЕН7
Вид правоотношение: трудово /по Кодекса на труда/;
1. Минимални изисквания за длъжността:
- образование – висше;
- образователна степен: – професионален бакалавър;
- професионален опит – не се изисква.
2. Допълнителни изисквания и квалификации:
- професионална област: Социални, стопански и правни науки;
- компютърна грамотност – работа със стандартни и специализирани софтуерни продукти. Работа с офис техника.
3. Кратко описание на длъжността: Организиране, изпълнение и повишаване на качеството на административни услуги, предоставяни от Столична община, свързани с гражданската регистрация. Осъществява административното обслужване на физическите лица – извършва предоставяне на административни услуги – издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението въз основа на подадени заявления на хартиен носител или подадени по електронен път. Предоставя данни от ЕСГРАОН на държавни органи, в т.ч. органи на съдебната власт и институции, съобразно законоустановените им правомощия.
Конкурсът ще се проведе чрез:
- събеседване с кандидатите допуснати по документи.
Необходими документи за кандидатстване:
- заявление за участие в процедурата (свободен текст, с посочен телефон за връзка и e-mail адрес за кореспонденция);
- професионална автобиография
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен; документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се представят след преминала процедура по държавно признаване на образованието, съгласно Закона за висшето образование и допълнителна квалификация;
- копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит /трудова/служебна/осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина/.
Основна работна заплата за длъжността: не по-малко от 933 лева.
Документите ще се приемат в едномесечен срок от публикуване на обявата в деловодството на Столична община, ул. „Московска“ № 33, партер, всеки работен ден от 07.30 часа до 19.30 часа. При подаване на документите кандидатите ще получат длъжностна характеристика на основание чл. 91, ал.3 от Кодекса на труда.
- документите може да се подават и по електронен път на адрес: https://svc.sofia.bg/e-document или https://edelivery.egov.bg/Account/Login, като в заявлението се посочва длъжността, за която се кандидатства и задължително се подписва от кандидатите с електронен подпис. При подаване на документите по електронен път кандидатите ще получат длъжностната характеристика на посочения от тях e-mail.
Списъците и всички съобщения ще бъдат обявени на електронната страница на СО с адрес: http//www.sofia.bg.
За информация: телефон 9377496 - Дирекция „Човешки ресурси“ при Столична община.