Фактурист - Оперативен счетоводител
Интересуваме се да наемем служител за позицията Административен служител - младши счетоводител, за търговския клон на нашата компания в София.
Лицето, подходящо за длъжността, трябва като цяло да отговаря на следните стандарти:
- Завършил висше или средно образование в областта на финансовите науки
- Достатъчно добро образование по английски език - Познания по MS Office (word, excel)
- Доверен и готов да се ангажира и да развива уменията си заедно с компанията
- Сговорчив и работещ в екип
- Готов да научава нови неща, за да може да поеме някои допълнителни спомагателни дейности (маркетингова подкрепа, проследяване на клиенти и сътрудници и т.н.)
- Предишен опит на съответната позиция ще се счита за допълнително предимство
Основните задължения на длъжността са следните:
- Получаване и регистриране на поръчки от клиенти - Издаване на фактури
- Регистриране на фактури от доставчици (разходи - дълготрайни активи)
- Комуникация с клиенти и доставчици за всеки възникнал проблем
- Сътрудничество с външните одитори за представяне на всички финансови отчети