Административен сътрудник
АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят.
Ние работим с нагласата “Положително отношение към всичко и към всеки”, ако и Вие имате тази нагласа, кандидатствайте при нас.
Работата ни е да създаваме бутикови инженерни решения със световно качество и швейцарска прецизност. Това ценят нашите клиенти на всички континенти от над 60 държави и ни се доверяват повече от 25 години, защото вярват, в силата и креативността на служителите, които работят при нас.
С награда за Най – иновативната компания в България, награда за Сделка на Годината и Експортьор на годината за завоювани нови пазари.
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
- Изпълнение на всички дейности по покупката на различни обекти за производството ни – запитвания за оферта, поръчки и др;
- Ежедневна комуникация с настоящи и бъдещи доставчици;
- Взаимодействие с други отдели на Компанията;
ОТ ВАС ОЧАКВАМЕ:
- Опит на административна позиция;
- Отлични организационни и комуникационни умения;
- Владеене на MS Office;
- Английски език;
НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:
- РЕДОВНО заплащане и пълни осигуровки;
- Стабилна и сигурна работа с възможност РАЗВИТИЕ;
- Ежемесечни ВАУЧЕРИ в размер на 200лв;
- Работа редовна смяна от 08:15 до 17:00ч., както и ПОЧИВКА по всички празници;
- Ежегодно проследяване на представянето;
- Добра локация в рамките на града ( автобус 1 и 27);
- Отлични условия на труд;
Ние работим с нагласата “Положително отношение към всичко и към всеки”.
Ако и Вие имате тази нагласа, заповядайте при нас. Очакваме Ви!
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Айгер Инженеринг ООД гарантира конфиденциалността на личните Ви данни съгласно ЗЗЛД.
Изпращайки автобиографията си, се съгласявам личните ми данни да бъдат обработвани от „Айгер Инженеринг“ ООД за целите на подбора.