Административен асистент
Голяма производствена компания търси опитен и креативен специалист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ- АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК.
Фирмата предлага много добри условия за работа при петдневна работна седмица и възможност за професионална реализация и развитие.
Задължения и отговорности
• Административно подпомагане дейността на компанията;
Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
• Писмен превод на документи от английски на български език и обратно Подпомагане, организиране и координиране ежедневния график на управителите – делови срещи, служебни и лични пътувания и др.;
- При организация на пътувания: подготвя необходимата документация – хотелски резервации, резервации на полети, визи и други;
- Подготовка на презентации, отчети, анализи и друга документация при необходимост;
- Участие в организиране на фирмени мероприятия / тиймбилдинги, рекламни кампании, фирмени партита/
- Комуникация с фирмени партньори, клиенти, доставчици и медийни представители;
- Посрещане и обслужване гостите на управителите и асистиране по време на срещи;
- Работа в пряко сътрудничество с управителите на фирмата и подпомагане изпълнението на други задължения в зависимост от изискванията на длъжността.
· Изисквания:
• Висше образование (в сферата на икономиката, маркетинг, право или др.)
• Отличен български език;
• Владеене на високо ниво английски език;
• Добра компютърна грамотност;
• Добри организационни умения;
• Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда.
За предимство ще се счита:
• Предишен опит на подобна или сходна позиция;
Фирмата предлага:
• Интересна и предизвикателна работа, изискваща креативност и творческо мислене
• Атрактивно възнаграждение;
• Пакет от социални придобивки.
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате опит в административни дейности, моля изпратете автобиография.
.
.