Вътрешен одитор
ОБЩИНА ГОРНА ОРЯХОВИЦА, гр. Горна Оряховица, пл. „Г. Измирлиев” №5, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители във връзка с чл. 19 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор и Заповед № 727 / 29.01.2025 г. на Кмета на Общината
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
За длъжността „Вътрешен одитор” в звено „Вътрешен одит“ при Община Горна Оряховица
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1 По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. (изм.. ДВ. бр. 70 от 30.08.2022 г., в сила от 31.08.2022.):
- образование – висше и пробита образователно-квалификационна степен - „Бакалавър“
- години професионален опит – не се изисква или ранг V младши
- вид правоотношение: Служебно
- длъжностно ниво 11
- наименование на длъжностното ниво: Експертно ниво 7
1.2. По Закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
1.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт:
- съгласно чл. 19, ал. 2, т. 4 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор - да притежава сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от Министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор или валиден международно признат сертификат за вътрешен одит 2. Начинът за провеждане на конкурса:
2.1. Решаване на тест;
2.2. Интервю
Конкурсът се провежда от комисия, назначена от органа по назначаването, според правилата, регламентирани в Раздел VII „Начини за провеждане на конкурса“ от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
3. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС) – по образец;
3.2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДС – по образец;
3.3.Копие от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.4. Копие от сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от Министъра на финансите или валиден международно признат сертификат за вътрешен одит;
3.5. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях може да се извършва всеки работен ден от 08:00 часа до 17:00 часа, в срок до 10 (десет) дни от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството в Центъра за административно обслужване на Община Горна Оряховица, пл. „Георги Измирлиев“ № 5 или по електронен път на e-mail: [email protected], като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис. При електронно представяне на документите в „Относно“ да се посочва длъжността, за която се кандидатства. В този случай Длъжностната характеристика за длъжността се предоставя на кандидатите по електронен път на посочения от тях e-mail.
Допълнителна информация относно провеждането на конкурса може да бъде получена на тел. 0618/6-05-01-187;
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Общината: www.g-oryahovica.bg в раздел „Обяви“
5. Кратко описание на длъжността:
Планира, извършва и докладва дейността по вътрешен одит в съответствие с изискванията на Закона за вътрешен одит в публичния сектор, стандартите за вътрешен одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, статута на вътрешния одит и утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор. Изготвя одитен план за всеки одитен ангажимент, който съдържа обхват, цели, времетраене и разпределение на ресурсите за изпълнение на ангажимента, одитния подход и техники, вида и обема на проверката. Дава на кмета на общината независима и обективна оценка за състоянието на одитираните системи за финансово управление и контрол.
6. Минимален размер на основната заплата за длъжността – 1077лв:
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалният опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.