Офис сътрудник продажби и резервации
За офис в гр.Добрич търсим да назначим - Офис сътрудник продажби и резервации.
ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
1. Отговаря за работата с клиенти и котрагенти.
2. Осигурява ефективно и навреме комуникацията с авиокомпании, автобусни превозвачи и туроператори.
3. Консултира клиенти относно закупуването на почивки, екскурзии и други пътувания.
4. Изготвя договори.
5.Издава автобусни и самолетни билети.
ИЗИСКВАНИЯ:
1. Отлични комуникационни и организационни умениш, опит в туристическия сектор е предимство.
2. Владеене на английски език.
3. Добра компютърна грамотност - умение за работа с основни офис програми и резервационни системи.
4. Аналитично мислене и умение за работа в динамична среда.
5. Опит в директните продажби, работа с клиенти и контрагенти.
Работодателят предлага:
• Атрактивно заплащане.
• Приятна работна атмосфера в позитивен и динамичен екип.
• Възможност за пътуване в страната и чужбина. Участия на международни туристически изложения и инфотурове.
• Отлични условия на труд в утвърдена, стабилна и постоянно развиваща се компания.
При интерес, изпратете автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност според Закона за защита на личните данни. Кандидатите, изпратили необходимите документи и отговарящи на условията, ще бъдат поканени на интервю.
Срок за подаване на документи до 25.11.2024
ВАЖНО: Кандидатури без снимка и мотивационно писмо няма да се разглеждат.