СПЕЦИАЛИСТ „ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ И ТРЗ“
1. Основни отговорности и задължения:
- Администриране на дейностите по назначаване, преназначаване и освобождаване на служителите, включително изготвяне и обработка на съпътстващата документация;
- Съставяне и поддържане на трудовите досиета и длъжностните характеристики;
- Подаване към НОИ на болнични листове и други документи;
- Подаване към НАП на декларации и уведомления, свързани с трудовото осигуряване;
- Изготвяне на ведомости за заплати.
2. Изисквания:
- Висше образование, подходящо за длъжността;
- Трудов опит на сходна позиция - минимум 2 години;
- Отлично познаване на трудовото и осигурително законодателство, както и други нормативни актове, свързвани с извършваната дейност;
- Лоялност и конфиденциалност към работодателя и поверената информация;
- Умения за организиране, планиране и спазване на крайни срокове.
3. Предлагаме:
- Трудов договор на пълно работно време;
- Основно месечно възнаграждение: 1430 лв