Главен експерт
ОБЯВЛЕНИЕ
Народното събрание, гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)
ОПОВЕСТЯВА
Конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността „главен експерт“ в административно звено: отдел „Техническа поддръжка и ремонти“, дирекция „Управление на собствеността“ в администрацията на Народното събрание, обявен със заповед № АД-51-550-05-51 от 07.03.2025 г. на председателя на Народното събрание
1. Кратко описание на длъжността:
„Главен експерт” е експертна длъжност с аналитични и/или контролни функции и има за цел да:
1. Упражнява контрол основно по части Архитектурна и ВиК по всички строително-монтажни работи в сградния и мандатен жилищен фонд на НС, и съставянето на съответните документи.
2. Изготвя експертни становища, анализи и доклади относно решаване на текущи задачи и проблеми в областта на строителството и ремонтните работи основно по части Архитектурна и ВиК
3. Участва при изготвянето на документи и извършване на огледи с конкретни предложения за изпълнение на видове СМР основно по части Архитектурна и ВиК.
4. Изготвя задания за доставки и услуги, както и за проектиране и извършване на РСМР в сградния и мандатен жилищен фонд на НС основно по части Архитектурна и ВиК.
5. Изготвя количествени и количествено-стойностни сметки за строително-ремонтни работи основно по части Архитектурна и ВиК в сградния и мандатния жилищен фонд на НС.
6. Изготвя документи за обществени поръчки по ЗОП – технически задания, спецификации и количествени сметки основно по части Архитектурна и ВиК и участва в комисии по ЗОП.
7. Участва в комисии за одобряване на оферти основно по части Архитектурна и ВиК за доставки и услуги, както и за основен ремонт, реконструкции и текущи ремонти в сградния и мандатния фонд на Народното събрание
8. Участва в технически съвети на обекти и координира действията между строителя, авторския и строителния надзор по време на строителството.
9. Прави замервания за действително извършени видове строително-ремонтни работи и вложени материали основно по части Архитектурна и ВиК и подписва актовете и протоколите за отчитане.
10. Следи за изпълнението на сключените договори като упълномощено лице и своевременно решава технически и организационни въпроси и проблеми, възникнали в процеса на работа.
11. Прави предложения за техническо обслужване, планови и извънпланови ремонти и, модернизации на сградния и мандатен жилищен фонд на НС.
12. Познава различните технологии и тяхното прилагане, както и най-новите материали и средства, прилагани в обектите при ремонт и обзавеждане.
13. Съгласува проекти със съответните инстанции.
14. Отговаря за изпълнение на сключени договори за доставки, услуги и строителство в качеството му на упълномощено по договора лице.
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията на Народното събрание (КДАНС):
2.1. образование – висше
2.2. образователно-квалификационна степен: „бакалавър“
2.3. професионална област – технически науки (архитектура, строителство на сгради и съоръжения)
2.4. професионален опит и/или минимален ранг за заемане на длъжността: професионален опит – не по-малко от 4 години и/или минимален ранг за заемане на длъжността - III младши.
3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове: Разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на класификация „Поверително“, при условията и по реда на Закона за защита на класифицираната информация.
Кандидатите следва да отговарят на условията по чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).
4. Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността, определени въз основа на компетентностите, които са необходими за горепосочената длъжност:
4.1.Аналитична компетентност;
4.2. Ориентация към резултати;
4.3. Работа в екип;
4.4. Комуникативна компетентност;
4.5. Фокус към потребители (вътрешен/външен);
4.6. Професионална компетентност;
4.7. Дигитална компетентност;
4.8. Други специфични за длъжността и за административното звено изисквания: Разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на класификация „Поверително“, при условията и по реда на Закона за защита на класифицираната информация.
Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю, съгласно чл. 33, ал. 1, т. 1 и чл. 34, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС).
5. Минимален размер на основната месечна заплата за длъжността: 2050 (две хиляди и петдесет) лева. Размерът на индивидуалната основна месечна заплата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия кандидат и съгласно вътрешните актове, определящи формирането на възнаграждението.
6. Необходими документи за участие в конкурса:
7.1.Заявление по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители;
7.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
7.3.Автобиография;
7.4.Копие от диплома за завършено висше образование в областта на техническите науки, професионално направление: архитектура, строителство на сгради и съоръжения;
7.5.Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, при наличие на такава;
7.6.Копие от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова и/или служебна книжка и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
7.7.Копия от други документи по преценка на кандидата.
7. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва, считано от датата на публикуване на обявлението за конкурса, всеки работен ден от 10:00 ч. до 13:00 ч. и от 14:00 ч. до 16:00 ч. до 17.03.2025 г. включително по един от следните начини:
- лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуален кодекс на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1 (вход от бул. „Княз Дондуков“), телефон 02/939-22-80
или
- по електронен път, като в този случай заявлението по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и всички необходими документи да бъдат подадени на електронен адрес: [email protected].
8. Общодостъпно място на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло във фоайето на сградата на Народното събрание, гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1 входа от бул. „Княз Дондуков”) и на интернет страницата на Народното събрание: www.parliament.bg в рубриката „Опознай парламента“, секция „Администрация“, „Конкурси“.
Информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставят на кандидатите при подаване на документи.
Образци на заявление за участие в конкурса и декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКПМДС могат да бъдат изтеглени от следния интернет адрес: https://parliament.bg/bg/competitions в рубриката „Опознай парламента“, секция “Администрация“, „Конкурси“.