Началник на отдел
ОБЯВЛЕНИЕ
Народното събрание, гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, на основание чл. 81а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 66, ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и заповед № АД-51-550-05-28/03.02.2025 г. на председателя на Народното събрание,
ОБЯВЯВА
Подбор за заемане на длъжността „началник на отдел“, длъжностно ниво 3 от Класификатора на длъжностите в администрацията на Народното събрание
административно звено: отдел „Представително осигуряване“, дирекция „Представително и социално-битово осигуряване“ в администрацията на Народното събрание
Описание на длъжността:
Длъжността „началник на отдел“ е длъжност с ръководни функции и има за цел да организира и ръководи ефективно цялостната дейност на отдел „Представително осигуряване“ в дирекция „Представително и социално-битово осигуряване“ чрез осъществяване на контрол и организация по представителното обслужване. Планира, организира, координира и контролира експлоатацията на резиденция „Лозенец“ и на служебните офиси в Народното събрание. Изготвя предложения, становища, анализи и доклади за развитието на дейността и предлаганите услуги в резиденция „Лозенец“. Участва в изготвяне на анализи и прави предложения за подобряване на организацията и ефективността на работата в резиденция „Лозенец“ и служебните офиси. Планира, организира, координира и контролира стопанисването и експлоатацията на резиденция „Лозенец“ и служебните офиси, извършването на ремонтни дейности, поддръжка, модернизация на материалната база, доставка на машини, съоръжения, обзавеждане и оборудване. Координира и контролира дейностите по провеждане на представителни мероприятия и тяхната отчетност. Осъществява контрол във връзка с финансовата информация, относима към дейността на резиденция „Лозенец“ и служебните офиси. Планира, организира, координира и контролира задачите на служителите в отдела, като проверява и обсъжда законосъобразността, верността и правилността на подготвените от тях документи и актове или проекти на такива. Следи и контролира изпълнението на всички договори, обезпечаващи дейността на резиденция „Лозенец“ и служебните офиси. Прави предложения, изготвя справки и доклади, свързани със стартирането на процедури по Закона за обществените поръчки, за сключването на договори, обезпечаващи дейността на отдела. Осъществява ръководство при изпълнението на поставените задачи към отдела и осъществява пряк контрол по изпълнението им. Участва в работни групи и комисии за разработването на проекти на вътрешни актове, касаещи дейността на отдела.
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията на Народното събрание (КДАНС):
1.1. Образование: висше образование;
1.2. Образователно-квалификационна степен: магистър;
1.3. Професионален опит: не по-малко от 5 години или минимален ранг за заемане на длъжността: ІІ младши.
2. Специфични изисквания за заемане на длъжността:
Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от Закона за държавния служител (ЗДСл), като назначените по чл. 15 от ЗДСл (по заместване) кандидати е необходимо да имат годишна оценка от последното оценяване в друга администрация, според която изпълнението на длъжността напълно да отговаря на изискванията или ги надвишава; да не заемат длъжност на непълно работно време.
3. Други изисквания за заемане на длъжността:
- кандидатите следва да притежават управленска компетентност; работа в екип; комуникативна компетентност; ориентация към резултати; фокус към клиента (вътрешен/външен); професионална компетентност; дигитална компетентност;
- професионална област, по която е придобито образованието: инженерни, хуманитарни, икономически науки;
- работа с класифицирана информация до ниво на класификация „Секретно“, при условията и по реда на Закона за защита на класифицираната информация.
4. Минимален размер на основната месечна заплата за длъжността: 2300 (две хиляди и триста) лева. Размерът на индивидуалната основна месечна заплата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия кандидат и съгласно вътрешните актове, определящи формирането на възнаграждението.
5. Необходими документи за участие в подбора:
5.1. Заявление за участие в подбора по образец;
5.2. Автобиография;
5.3. Копие на диплома с приложения в цялост за висше образование и придобита образователно-квалификационна степен;
5.4. Копия на документи, удостоверяващи наличието и продължителността на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж). Документите се представят в цялост и оформени съгласно нормативните изисквания;
5.5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: съществуващо служебно правоотношение, придобит ранг от служителя, изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време. В случай че кандидатът е назначен по заместване, следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация;
5.6. В случай че дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
6. Копията на документите се заверяват с дата, подпис и текст „Вярно с оригинала“ от техния притежател.
7. След допускането по документи, при наличие на повече от един кандидат, който отговаря на изискванията за заемане на длъжността, подборът включва събеседване за преценка на професионалните и деловите качества на кандидатите за изпълнение на обявената длъжност.
8. Срокът за подаване на документи е 10 (десет) дни след публикуване на обявлението на интернет сайт: https://www.zaplata.bg/ и на интернет страницата на Народното събрание: www.parliament.bg в рубриката „Опознай парламента“, секция „Администрация, „Конкурси“. Краен срок за подаване на документи: 14.02.2025 г. включително.
9. Документите се подават по електронна поща на адрес: [email protected] или лично в сградата на Народното събрание, гр. София, пл. „Княз Александър І“ № 1 (вход откъм бул. Дондуков), всеки работен ден от 10:00 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 ч. до 16:00 ч., дирекция „Управление на човешките ресурси“ (УЧР). Когато документите се подават чрез пълномощник, се изисква представяне на писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуален кодекс. Лице за контакт по отношение на въпроси, свързани с кандидатстването за подбора: Илияна Дамянова, държавен експерт в дирекция УЧР, тел.: 02/939 2280.
Кореспонденцията с кандидатите ще се осъществява на електронния адрес, от който са изпратени документите или посочения адрес в заявлението за участие в подбора.
10. Копие от обявлението за оповестяване на подбора, списъците на допуснатите/недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с подбора ще се публикуват на интернет страницата на Народното събрание: www.parliament.bg в рубриката „Опознай парламента“, секция „Администрация“, „Конкурси“.