СТАРШИ ЕКСПЕРТ (автотранспорт и въоръжение)
О Б Я В Л Е Н И Е
№ 8121р - 25211/27.12.2024 г.
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждането на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители, МЗ № 8121з-1181/27.08.2024 г. за възлагане на правомощия на орган по назначаването по служебното правоотношение с държавните служители по чл. 142, ал. 1, т. 2 от Закона за Министерството на вътрешните работи и заповед рег. № 8121 К - 15410/23.12.2024 г., обявява конкурс за заемане 1 (една) вакантна длъжност
СТАРШИ ЕКСПЕРТ (автотранспорт и въоръжение)
в сектор „Управление на собствеността“ при Главна дирекция „Национална полиция” - МВР, длъжностно ниво: 9, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, наименование на длъжностното ниво: експертно ниво 5
I. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Изучава потребностите на структурата и служителите от материално-техническо осигуряване по автотранспорт и въоръжение и ги обвързва със съответните заявки по определен ред за планиране.
- Събира данни, систематизира и анализира информация по направление автотранспорт и въоръжение.
- Осигурява материално-техническото снабдяване на транспортна техника и въоръжение в рамките на предоставените на структурата финансови средства и чрез централни доставки от ДУССД.
- Поддържа организационни връзки и взаимоотношения с ДУССД, ДПУБ, ДКИС и други структури в МВР, както и извън МВР за финансиране и материално-техническото осигуряване, разработване на документи по планиране, разходване и отчитане на активите, които изискват и му предоставят информация за тях.
- Изготвя отчети и анализ на материално-техническото осигуряване в съответствие с поставените му задачи.
- Проучва пазара за качествени и финансово изгодни услуги от външни сервизи с цел недопускане на разходи на структурата, които са финансово неизгодни и търсене на алтернативни варианти.
- Води и разработва документи по планиране, разходване и отчитане на активите.
- Участва в комисии и експертни съвети за изготвяне на доклади, технически спецификации и други документи, във връзка с процедури за възлагане на обществени поръчки, както и в комисии за приемане на услуги и активи, и комисии за контрол по договори.
- Участва в комисии по извършване на проверки и инвентаризации на активите.
II. Граници (от-до) на заплатите, определени за длъжностите за степен 1: от 933 лв. до 1800 лв., съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
При назначаване на кандидата спечелил конкурса, се определя основна месечна заплата по Приложение № 1 към Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР.
IІI. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1. Образователно-квалификационна степен - „бакалавър“.
2. Професионална област - съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.
3. Професионален опит - 2 години или минимален ранг IV младши.
4. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).
IV. Начин за провеждане на конкурса:
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност.
- Интервю.
V. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл).
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл - по образец.
3. Копие от документ за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Когато дипломата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.
5. Копие на документи за придобит ранг, при наличие на такъв.
6. Копие от други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
ІV. Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес: [email protected], като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Срокът за подаване на документите е 10 (десет) дневен от датата на публикуване на обявлението за конкурса, на адрес: гр. София, ул. „Александър Малинов” № 1, всеки работен ден от 09:00 ч. до 11:00 ч. и от 14:00 ч. до 16:00 ч. в сектор „Човешки ресурси” при Главна дирекция „Национална полиция” - МВР.
Телефони за справка и допълнителна информация - 02/9829188 и 02/9829950.
VІІ. Оповестяването на конкурса, списъците и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявени на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси” - МВР.
Копие от обявлението да се изпрати на дирекция „Човешки ресурси” - МВР и на Главна дирекция „Национална полиция” - МВР за сведение и изпълнение.
ВПД АДМИНИСТРАТИВЕН
СЕКРЕТАР НА МВР: /п/
Лилия Бочева