НАЧАЛНИК НА СЕКТОР „Научни изследвания, информационна и редакционно-издателска дейност“
НАЧАЛНИК НА СЕКТОР
„Научни изследвания, информационна и редакционно-издателска дейност“ към отдел „Учебна и информационна дейност“ при Академията на МВР, длъжностно ниво 7, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, наименование на длъжностното ниво: ръководно ниво 7А.
І. Минимални и специфични изисквания за длъжността:
1. Образователно-квалификационна степен - „бакалавър“.
2. Професионална област - съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.
3. Професионален опит - 3 години или минимален ранг III младши.
4. Да притежава или да получи разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно”. Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл, актът за назначаване се издава в 14-дневен срок от получаването на разрешението за достъп, когато не е представен такъв документ.
5. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).
ІІ. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Организира и ръководи дейностите на служителите от сектор „Научни изследвания, информационна и редакционно-издателска дейност“, свързани с научно-изследователската дейност, администриране и поддържане на компютърните мрежи, сървъри и системите по линия на МВР, редакционно-издателската и библиотечната дейност;
- Разпределя и контролира изпълнението на задачите от служителите от сектора;
- Организира и контролира информационното осигуряване и въвеждането на данни в интернет страницата на Академията на МВР;
- Ръководи провеждането на научни изследвания, участва в работни групи, на които е възложено изготвянето на нормативни, аналитични и други материали;
- Отговаря за поддържането и правилната експлоатация на техническото оборудване;
- Координира научно-изследователската дейност в сектора и изготвя периодични планове и отчети за научно-изследователската дейност в сектора;
- Подпомага дейността на редакционните колегии на Академията на МВР по отношение на получените ръкописи;
- Организира разпределянето на отпечатаните научни издания след отпечатването им;
- Отговаря за съхранение на документацията и опазване на учебно-методическата литература и технически средства.
III. Начин за провеждане на конкурса:
- Писмена разработка по тематика: „Организация и управление на научно-изследователската, информационната и редакционно-издателската дейност в Академията на МВР“.
- Интервю.
ІV. Граници (от - до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 - от 933 лева до 2050 лева, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация (НЗСДА).
При назначаване на кандидата спечелил конкурса, се определя основна месечна заплата по Приложение 1 към Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР.
V. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл).
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл - по образец.
3. Копие от документ за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Когато дипломата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.
5. Копие на документи за придобит ранг, при наличие на такъв.
6. Копие от други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им при класиране да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и Правилника за прилагане на ЗЗКИ.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VІ. Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Срокът за подаване на документите е 10-дневен от датата на публикуване на обявлението за конкурса, на адрес: гр. София, бул. „Александър Малинов“ № 1 в стая 506, всеки работен ден от 09.00 ч. до 11.00 ч. и от 13.00 ч. до 16.00 ч.
Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес: [email protected], като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Телефони за справки и допълнителна информация - 02/9829 264, 02/9829 316 и 02/9829 202.
VІІ. Оповестяването на конкурса, списъците и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявени на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси” - МВР.
Копие от обявлението да се изпрати на дирекция „Човешки ресурси” - МВР и на Академията на МВР за сведение и изпълнение.
ВПД АДМИНИСТРАТИВЕН
СЕКРЕТАР НА МВР: /п/
Лилия Бочева