Експерт
МИНИСТЕРСТВО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
НАЦИОНАЛЕН ЦЕНТЪР ЗА ОБУЧЕНИЕ И КВАЛИФИКАЦИЯ
В СИСТЕМАТА ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ
Адрес: гр. София, бул. „Акад. Иван Евст. Гешов“ № 15, ел. адрес: [email protected]
О Б Я В Л Е Н И Е
На основание чл. 6 и чл. 7 от Вътрешни правила за управление на човешките ресурси в НЦОКССМП и Заповед № РД-01-42/09.09.2024 г. на директора на НЦОКССМП
ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ПО ПОДБОР
За длъжността „ЕКСПЕРТ“ в НЦОКССМП – една щатна бройка.
Място на работа – гр. София, бул. „Акад. Иван Гешов“ № 15, Национален център за обучение и квалификация в системата за спешна медицинска помощ.
Вид правоотношение: трудово.
I. Кратко описание на длъжността:
Изпълнява дейности, свързани с текущо регистриране всички стопански операции в хронологичен ред; изготвя оборотни ведомости, извлечения и справки от аналитични сметки; участва при съставянето на отчетите за касовото изпълнение на бюджета и статистически отчети; изготвя платежни нареждания; отразява всички промени по отношение на персонала, свързани с промяна в основно или допълнително възнаграждение, преназначаване, използване на отпуски, отсъствия поради временна неработоспособност; участва в комисии по инвентаризации и други проверки; осъществява контакти с данъчни и финансови институции и контролни органи; подпомага дейността на Главния счетоводител и извършва други задачи, възложени от Директора, свързани с осъществяване на дейността на Центъра.
II. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- образователно-квалификационна степен – ОКС„Бакалавър“;
- област на висше образование – Социални, стопански и правни науки;
- професионално направление: Икономика;
- специалност: Счетоводство и контрол/Финанси;
- минимален професионален опит – 3 години.
III. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Отлично познаване на трудовото, социалното, осигурителното и данъчното законодателство;
- Много добри умения за работа с MS Office – Word, Excel, Outlook и Интернет банкиране, както и с офис техника и периферия.
- Много добри умения за работа със счетоводен програмен продукт и продукт за обработка на работни заплати;
- Аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативност, инициативност, лоялност и коректност, управление на времето;
- Опит в бюджетно счетоводство ще се счита за предимство;
- Опит при извършването на ревизии и инвентаризации;
- Опит с Бизнес процесор „Конто66“ и ПП Терес ще се счита за предимство;
- Опит със софтуерите на НАП, НОИ, НСИ.
- Опит в сферата на здравеопазването ще се счита за предимство.
IV. Длъжността се заема по трудово правоотношение.
V.Начин на провеждане на процедурата: устно събеседване за оценяване на професионалната подготовка и другите качества на кандидатите, необходими за заемането на длъжността.
VI. Необходими документи за участие:
- Заявление по образец за участие – Приложение № 1.
- Подробна автобиография;
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации – (ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие от диплома не се прилага);
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Други документи: сертификати за проведени обучения;
- Копие от документи за компютърни умения (ако притежават такива).
Документите, издадени в чужбина, се представят с легализиран превод на български език от съответните оправомощени органи в Република България.
VII. Срок и място за подаване на документи:
Национален център за обучение и квалификация в системата за спешна медицинска помощ, адрес: гр. София, бул. „Акад. Иван Ев. Гешов“ № 15, сграден комплекс „Център по хигиена”.
Краен срок за подаване: До 16:30 часа на 20.09.2024 г.
Документите могат да се подават и по електронен път на електронен адрес: [email protected], като в този случай, заявлението за участие следва да е подписано и сканирано от кандидата.
VIII. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с подбора: интернет страницата на НЦОКССМП: https://ncokssmp.bg/karieri/ .
Лицe за контакти: Милена Николова, тел. +359 888 970 865.
Приложение № 1
ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В ПОДБОР
за длъжност ......................................................................................................................................
(наименование на длъжността)
в Национален център за обучение и квалификация в системата за спешна медицинска помощ
I. ЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ
Трите имена на кандидата :
ЕГН:
Адрес за кореспонденция :
Телефон и електронна поща за контакт:
II. ОБРАЗОВАТЕЛНА ПОДГОТОВКА
II.a.Вид и степен на завършено висше образование:
1.Наименование на висшето училище:
2.Номер и дата на издаване на диплома или удостоверение за признаване:
3.Образователно-квалификационна степен:
4. Специалност:
Забележка. В случай че дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата. В случай че документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага. Кандидатите имат задължение да извършват проверка в горепосочените регистри за наличието на регистрация на дипломата. В останалите случаи кандидатите прилагат копие на диплома или документ за признаване на придобитото в чужбина образование.
II.b.Допълнителна квалификация
1. Тема/наименование на квалификационната програма и курс
2. Период и място на провеждане
3. Получени дипломи, сертификати и удостоверения
Забележка. Тук се посочват квалификационни програми и курсове, които не са съпроводени с придобиване на образователно-квалификационна степен.
II.c.Компютърни умения
Посочете кои софтуерни продукти ползвате.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
II.d.Чужди езици
Посочете Вашата самооценка за степента на писмено и говоримо владеене на съответния чужд език, като използвате 5-степенната скала, при която "5" е най-високата степен. Ако притежавате сертификати и удостоверения за подготовка по съответния език, отбележете ги в последната колона.
Чужди езици:
Писмено:
Говоримо:
Дипломи, сертификати, удостоверения:
III. ПРОФЕСИОНАЛЕН ОПИТ
Посочете всички организации, в които сте работили, като започнете с последната, в която работите или сте били на работа. Посочват се и трудови ангажименти, като свободна професия и самонает.
Организации, в които сте работили:
Период:
Наименование на заеманите длъжности:
Основни дейности и отговорности:
Декларирам, че съм съгласен предоставените от мен лични данни да се обработват и съхраняват във връзка с кандидатстването ми за работа в НЦОКССМП.
Съгласен съм личните ми данни като участник в процедурата по кандидатстване и подбор да се съхраняват в сроковете, определени по реда на чл. 43 от Закона за Националния архивен фонд.
Прилагам следните документи:
1. .........................................
2. .........................................
3. .........................................
Подпис: Дата: