Старши експерт “Връзки с обществеността”
Община Шумен търси да назначи служител за длъжността Старши експерт “Връзки с обществеността” в отдел "Човешки ресурси, административно, информационно обслужване и логистика"
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
· Участва в планиране, организиране и провеждане на събития, свързани с дейностите и кампаниите на Община Шумен;
· Подготвя и оформя текстове, снимков материал за публикуване в интернет страницата, YouTube канал, Linkedin и Фейсбук страницата на общината;
· Участва в изготвянето и спазването на графиците, свързани с организиране на събития и провеждане на рекламна кампания за важни дати в града;
· Поддържа контакти с външни представители и организации, относно предложения за различни инициативи, свързани с публичния образ на общината и заместник-кметовете;
· Участва в разработването на рекламни материали за общината;
· Подготвя прес съобщения до медиите;
· Информира обществеността, чрез средствата за масово осведомяване, по всички въпроси от работата на ръководството на общината, общинската администрация и общинския съвет;
· Организира и провежда редовните общински брифинги;
· Организира и провежда пресконференциите на официалните гости на общината;
· Организира подготовката и провеждането на информационни кампании по приоритетите на общинската политика. Подготвя официалните изявления, изказвания и поздравления на кмета;
· Следи за публикациите в средствата за масово осведомяване за срещи, прояви и изявления на кмета на общината, зам.-кметовете, секретаря, председателя на общинския съвет и общинската администрация.
ИЗИСКВАНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ:
Минимална образователна степен – бакалавър
Професионална област – Хуманитарни науки, професионално направление "Филология", Социални, стопански и правни науки, професионално направление "Обществени комуникации и информационни науки"
Минимален професионален опит – 1 година стаж в медиите
Допълнителна квалификация - владеене на чужд език, отлично владеене на Microsoft Office
- Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
- Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
- Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
- Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
- Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
- Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността:
- да познава и прилага нормативните документи в областта на местното самоуправление и местната администрация, както и в областта на средствата за масово осведомяване;
- правилно прилага вътрешните правила и процедури в администрацията, имащи отношение към работата му.
- Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
НАЧИН НА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ, СЕРТИФИКАТ ЗА ЧУЖД ЕЗИК. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.