Младши експерт “Капиталови разходи и инвестиции и договори по строителство”
Община Шумен търси да назначи служител за длъжността Младши експерт “Капиталови разходи и инвестиции и договори по строителство” в отдел "Инвестиции и благоустройство"
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
· Изготвя Средносрочни инвестиционни прогнози на Община Шумен по образец.
· Изготвя годишен проектобюджет на Община Шумен, в частта му за капиталови разходи по образец.
· Изготвя и актуализира ежемесечно разчет за финансиране на капиталовите разходи на Община Шумен и въвежда данните в модул „Капиталови разходи и текущи ремонти“ на Информационната система за общини на Министерство на финансите.
· Изготвя тримесечни отчети за извършените текущи ремонти и въвежда данните в модул „Капиталови разходи и текущи ремонти“ на Информационната система за общини на Министерство на финансите.
· Изготвя и подава информация за капиталовите разходи в макети и справки по утвърден образец на НСИ.
· Следи за иницииране и изпълнение на докладни записки по чл. 20, ал. 4 от ЗОП.
· Води регистъра на обществените поръчки на отдел „Инвестиции и благоустройство“, като съблюдава сроковете за обявяване, сроковете за изпълнение, предмета на договора и приемането и освобождаването на гаранции. На всяко тримесечие информира началника на отдела за етапа на изпълнение на договорите и необходимостта от обявяване на нова поръчка.
· Извършва проверка за законосъобразност на документацията за процедури по ЗОП преди постъпването и в звеното за управление цикъла на обществените поръчки;
· Подпомага началника на отдел „Инвестиции и екология“ като съставя отговори на жалби, молби, предложения и сигнали.
ИЗИСКВАНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ:
Минимална образователна степен – бакалавър
Професионална област – строителство, икономика на строителството, право
Минимален професионален опит – не се изисква
Допълнителна квалификация/ обучение– основни умения за работа с МS Word, MS Excel, и други използвани програмни продукти в областта на дейността.
- Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания: способност да организира и контролира собствената си работа;
- Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устната и писмена форма
- Работа в екип - участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел: способност да работи ефективно с колегите си;
- Фокус към клиента (вътрешен, външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите: способност за работа под напрежение при работата с граждани
- Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността: познания на актуалната нормативна уредба за устройство на територията и административното производство
- Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
НАЧИН НА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.