Главен експерт „Кадастър и регулация“
Община Шумен търси да назначи служител за длъжността Главен експерт „Кадастър и регулация“ в отдел "Териториално-селищно устройство" към дирекция "Устройство на територията".
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
• Организира и извършва работата по попълване и поддържане на регулационни планове, произтичаща от нормативната уредба по Устройство на територията;
• Извършва компетентно проучване и решаване на постъпили молби, жалби, сигнали и предложения на граждани;
• Води надлежно оформени преписки свързани с изменение на устройствените планове.
• Участва в работата на Общинския експертен съвет по устройство на територията (ОбЕСУТ).
• Оказва помощ на вещи лица по дела свързани с компетентността на отдел ”Териториално-селищно устройство".
• Планира възлагането и организира приемането на устройствени разработки в рамките на общия градоустройствен план на гр. Шумен и общия градоустройствен план на община Шумен.
• Води преписки за определяне на временни пътища.
• Разглежда и съгласува проекти за вертикално планиране.
• Оказва съдействие и техническа помощ на други отдели и дирекции в Общината, в съответствие с нормативните изисквания.
• Оказва съдействие на контролните органи в строителството и други администрации при проверки.
• Прави справки и нанася изменения в информационната система за кадастър - ниво регулации след въвеждането и в отдел "ТСУ".
• Извършва геодезически заснимания за целите на устройствените проучвания .
• Изпълнява задълженията на Общинска администрация във връзка с попълването и поддържането на действащите кадастрални планове до предаването им на Агенция по кадастъра, съобразно нормативната уредба по кадастър и указанията на агенцията.
• Подпомага дейностите и участва в работните комисии по Закона за кадастъра и имотния регистър за приемане и одобряване на кадастрални карти, специализирани карти; помощни кадастрални планове за приложение на чл.10, ал.7 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, плановете по чл.28 от ППЗСПЗЗ.
• Участва в комисии при одобряването на подробни градоустройствени планове.
• Осъществява процедури по ЗОП за проектиране, при стриктно спазване на планираните средства по обекти в разчета за капиталови разходи.
• Участва в комисии за разглеждане, оценка и класиране на оферти в процедури по ЗОП. Участва в подготовката, организирането, провеждането, отчитането и контрола на процедурите по ЗОП.
ИЗИСКВАНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ:
• Минимална образователна степен- бакалавър
• Професионална област - Архитектура, строителство и геодезия, специалност "Геодезия"
• Минимален професионален опит – 2 години предишен стаж, придобит в проектиране, геодезически технически дейности, строителство, надзор в строителството или консултантска дейност.
• Допълнителна квалификация/обучение - основни умения за работа с компютър, основни умения за работа със софтуер – специализирани “CAD” приложения.
• Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
• Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
• Работа в екип - участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
• Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устната и писмена форма;
• Фокус към клиента (вътрешен, външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
• Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността:
• да познава актуалната нормативна уредба за устройство на територията и административното производство.
• Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
НАЧИН НА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
• Организира и извършва работата по попълване и поддържане на регулационни планове, произтичаща от нормативната уредба по Устройство на територията;
• Извършва компетентно проучване и решаване на постъпили молби, жалби, сигнали и предложения на граждани;
• Води надлежно оформени преписки свързани с изменение на устройствените планове.
• Участва в работата на Общинския експертен съвет по устройство на територията (ОбЕСУТ).
• Оказва помощ на вещи лица по дела свързани с компетентността на отдел ”Териториално-селищно устройство".
• Планира възлагането и организира приемането на устройствени разработки в рамките на общия градоустройствен план на гр. Шумен и общия градоустройствен план на община Шумен.
• Води преписки за определяне на временни пътища.
• Разглежда и съгласува проекти за вертикално планиране.
• Оказва съдействие и техническа помощ на други отдели и дирекции в Общината, в съответствие с нормативните изисквания.
• Оказва съдействие на контролните органи в строителството и други администрации при проверки.
• Прави справки и нанася изменения в информационната система за кадастър - ниво регулации след въвеждането и в отдел "ТСУ".
• Извършва геодезически заснимания за целите на устройствените проучвания .
• Изпълнява задълженията на Общинска администрация във връзка с попълването и поддържането на действащите кадастрални планове до предаването им на Агенция по кадастъра, съобразно нормативната уредба по кадастър и указанията на агенцията.
• Подпомага дейностите и участва в работните комисии по Закона за кадастъра и имотния регистър за приемане и одобряване на кадастрални карти, специализирани карти; помощни кадастрални планове за приложение на чл.10, ал.7 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, плановете по чл.28 от ППЗСПЗЗ.
• Участва в комисии при одобряването на подробни градоустройствени планове.
• Осъществява процедури по ЗОП за проектиране, при стриктно спазване на планираните средства по обекти в разчета за капиталови разходи.
• Участва в комисии за разглеждане, оценка и класиране на оферти в процедури по ЗОП. Участва в подготовката, организирането, провеждането, отчитането и контрола на процедурите по ЗОП.
ИЗИСКВАНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ:
• Минимална образователна степен- бакалавър
• Професионална област - Архитектура, строителство и геодезия, специалност "Геодезия"
• Минимален професионален опит – 2 години предишен стаж, придобит в проектиране, геодезически технически дейности, строителство, надзор в строителството или консултантска дейност.
• Допълнителна квалификация/обучение - основни умения за работа с компютър, основни умения за работа със софтуер – специализирани “CAD” приложения.
• Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
• Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
• Работа в екип - участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
• Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устната и писмена форма;
• Фокус към клиента (вътрешен, външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
• Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността:
• да познава актуалната нормативна уредба за устройство на територията и административното производство.
• Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
НАЧИН НА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.