ЗАМЕСТНИК-ДИРЕКТОР НА РЗИ – МОНТАНА
О Б Я В Л Е Н И Е
за провеждане на конкурс
РЕГИОНАЛНА ЗДРАВНА ИНСПЕКЦИЯ – МОНТАНА
Със седалище и адрес: град Монтана, пл. „Жеравица” № 3, на основание чл. 91 от Кодекса на труда, във връзка с чл. 9, ал. 6 от Закона за здравето, чл. 7, ал. 2 от Устройствен правилник на РЗИ и Заповед № РД-01-169/07.10.2024 г. на директора на РЗИ – Монтана,
ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА
ЗАМЕСТНИК-ДИРЕКТОР на РЗИ – МОНТАНА
1. Кратко описание на длъжността:
Основните задължения на длъжността са: Съгласно Устройствения правилник на РЗИ заместник-директора подпомага директора на РЗИ за осъществяване на държавната здравна политика на територията на съответната област, както и при организиране, ръководене, координиране и контролиране функционирането на общата и специализирана администрация на инспекцията. Правомощията на заместник-директора и неговите функции се делегират и определят със заповед на директора на РЗИ. Заместник-директорът изпълнява функциите на директора в негово отсъствие, въз основа на заповед за всеки конкретен случай и за срока на отсъствието.
2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
- степен на образование: магистър по медицина;
- призната медицинска специалност;
- квалификация по здравен мениджмънт.
3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт:
Устройствен правилник на РЗИ: Заместник-директор е лице с образователно-квалификационна степен магистър по медицина, призната медицинска специалност и с квалификация по здравен мениджмънт.
Директорът на РЗИ делегира със заповед правомощия на заместник-директора и определя неговите функции.
4. Кандидатите да познават следните закони и подзаконови актове по тяхното приложение: Устройствен правилник на РЗИ, Закон за здравето /ЗЗ/; Закон за лечебните заведения /ЗЛЗ/; Закон за трансплантация на органи, тъкани и клетки; закон за управление на отпадъците; Закон за административни нарушения и наказания; Закон за достъп до обществена информация; Закон за лекарствените продукти в хуманната медицина; Закон за медицински изделия; Закона за държавния служител; Кодекс на труда; Кодекс за поведение на служителите в държавната администрация; Закона за администрацията; Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация; Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация; Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители. Да притежава професионален и личен морал, обективност и безпристрастност, умения за работа в екип, деловитост и инициативност, дигитални умения, препоръчително е да владее чужд език.
5. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация според нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит в границите от 933 лв. до 4 200 лв..
6. Начин за провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността да се проведе по следния начин:
· Защита на концепция за стратегическо управление – Тема „Визия за управление и развитие на Регионална здравна инспекция – Монтана“
· Интервю.
7. Документи за участие в конкурсната процедура:
В срок от един месец от публикуването на обявата кандидатите да представят лично или чрез пълномощно (нотариално заверено) на служител в център за административно обслужване гр. Монтана, пл. „Жеравица” № 3, етаж ІV, следните документи:
- заявление за участие в конкурса;
- автобиография;
- копие от диплома за завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” по „медицина”;
- копие от официален документ за призната медицинска специалност;
- копие от официален документ, удостоверяващ придобита квалификация по „здравен мениджмънт”;
- копие от официални документи, удостоверяващи притежаването на 3 /три/ години стаж след придобиването на специалността: копие от трудова/служебна книжка и/или копие от осигурителна книжка или официален документ на български език, удостоверяващ извършване на дейност в чужбина;
- копие от официален документ, удостоверяващ придобита квалификация по компютърна грамотност /ако притежават такъв/.
Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
Документите за участие в конкурса се представят в РЗИ – Монтана, гр. Монтана, пл. „Жеравица” № 3, етаж ІV, център за административно обслужване, или може да се подават по електронен път на e-mail: [email protected], като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
8. На основание чл. 14, ал. 4, в обявлението се посочва, че българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
9. Пречки за заемане на длъжността: Съгласно чл. 107а от Кодекса на труда, не може да бъдe cĸлючвaн тpyдoв дoгoвop зa paбoтa в дъpжaвнaтa aдминиcтpaция c лицe, ĸoeтo:
1. би ce oĸaзaлo в йepapxичecĸa вpъзĸa нa pъĸoвoдcтвo и ĸoнтpoл cъc cъпpyг или cъпpyгa, c лицe, c ĸoeтo e във фaĸтичecĸo cъжитeлcтвo, c poднинa пo пpaвa линия бeз oгpaничeния, пo cъpeбpeнa линия дo чeтвъpтa cтeпeн вĸлючитeлнo или пo cвaтoвcтвo дo чeтвъpтa cтeпeн вĸлючитeлнo;
2. e eднoличeн тъpгoвeц, нeoгpaничeнo oтгoвopeн cъдpyжниĸ в тъpгoвcĸo дpyжecтвo, yпpaвитeл, тъpгoвcĸи пълнoмoщниĸ, тъpгoвcĸи пpeдcтaвитeл, пpoĸypиcт, тъpгoвcĸи пocpeдниĸ, лиĸвидaтop или cиндиĸ, члeн нa opгaн нa yпpaвлeниe или ĸoнтpoл нa тъpгoвcĸo дpyжecтвo или ĸooпepaция;
3. e нapoдeн пpeдcтaвитeл;
4. e cъвeтниĸ в oбщинcĸи cъвeт – caмo зa cъoтвeтнaтa oбщинcĸa aдминиcтpaция;
5. зaeмa pъĸoвoднa или ĸoнтpoлнa длъжнocт нa нaциoнaлнo paвнищe в пoлитичecĸa пapтия; тaзи зaбpaнa нe ce oтнacя зa члeнoвeтe нa пoлитичecĸи ĸaбинeти, cъвeтницитe и eĸcпepтитe ĸъм тяx.
Краен срок за подаване: Един месец от датата на публикуване.
Лице за контакти: Илка Ковачка – главен експерт в дирекция АПФСО, телефон 096/391731.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло на ІV-ти етаж в сградата на инспекцията.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник с нотариално заверено пълномощно.
Истинността на копираните документи се удостоверява с представяне на оригинални документи за сведение при подаването им.
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност да се предоставя на кандидатите при подаване на документите.