Старши експерт, Спец. администрация Д-я "Горско стопанство"
„Старши експерт“ обобщава статистическата информация за горските територии в териториалния обхват на дейност на РДГ. Участва в извършването на комплексни или тематични проверки на Държавни горски стопанство, Държавни ловни стопанства и общините в териториалния обхват на РДГ Кюстендил. Подготвя експертни становища, анализи, доклади и предложения. Упражнява общ надзор и методическо ръководство върху дейността на всички органи и лица, на които са възложени задължения по Закона за горите, свързани със стопанисването на горските територии. Разработва програми за насърчаване участието на физическите и юридическите лица и общините - собственици на горски територии - във всички етапи на стопанисването, управлението и защитата им. Консултира физическите и юридическите лица и общините - собственици на горски територии - по въпросите, свързани със стопанисването и управлението им; Контролира и анализира дейностите по изпълнението на залесяването в горските територии.
Минималният размер на основната заплата за длъжността „Старши експерт“ в Специализирана администрация, дирекция „Горско стопанство“ - Регионална дирекция по горите- гр. Кюстендил, изнесен офис гр. Дупница е в размер на 933/деветстотин тридесет и три/ лв. Индивидуалния размер ще бъде определен съгласно чл.67, ал.4 от ЗДСл и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, във връзка с приложимите «Вътрешни правила в РДГ-Кюстендил».
Минималните изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:
1. Образователно-квалификационна степен-бакалавър
2. Професионален опит-1 година и/или минимален ранг за заемане на длъжността;
3. Ранг-IV младши.
II. Специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове: Висше-лесовъдско образование съгласно т.5 на § 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за горите, професионално направление “Горско стопанство“; «Механизация в горското стопанство» и др.
III. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
1. Компютърни умения-работа с Word, Excel, internet.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса за длъжността са:
1. Заявление за участие по образец /Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/;
2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определената длъжност-по чл.17, ал.3, т.1 Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен; допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага;
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опити/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, заверен по съответния ред, удостоверяващ извършване на дейност в чужбина(в случай, че кандидатът има подобен професионален опит), както и други документи, предоставящи информация, че кандидатът отговаря на предвидените в длъжностната характеристика функционални задължения за изпълнение на длъжността;
5. Автобиография европейски формат CV и други документи по преценка на кандидата.
Документите се подават лично или чрез упълномощено лице в деловодството на РДГ-Кюстендил, на адрес: гр. Кюстендил, бул.България № 33 ет.2, всеки работен ден от 8:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа в 10 /десет/ дневен срок от публикуването на обявлението за провеждане на конкурса в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на РДГ-Кюстендил.
Документите може да се подават и по електронен път на адрес: [email protected], като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителя в деловодството, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл, като им се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи. Заявленията, подадени след изтичане на крайния срок за подаване на документите не се входират.
Образци на Заявление за участие в конкурса, Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл, длъжностна характеристика, могат да бъдат получени всеки работен ден от 8:00 ч. до 12:00 часа и от 13:00 ч. до 17:00 часа и в деловодството на РДГ, бул.”България“ № 33 ет.2.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
РДГ-Кюстендил не изплаща пътни разходи от местоживеене до месторабота.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса за длъжността са:
1. Заявление за участие по образец /Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/;
2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определената длъжност-по чл.17, ал.3, т.1 Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен; допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага;
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опити/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, заверен по съответния ред, удостоверяващ извършване на дейност в чужбина(в случай, че кандидатът има подобен професионален опит), както и други документи, предоставящи информация, че кандидатът отговаря на предвидените в длъжностната характеристика функционални задължения за изпълнение на длъжността;
5. Автобиография европейски формат CV и други документи по преценка на кандидата.