Експерт, управление на човешките ресурси
ЗАВЕДЕНИЯ ЗА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ - ГАБРОВО
ОБЯВЯВА
свободно работно място на длъжност експерт, управление на човешките ресурси
Основна цел на длъжността: изготвяне и актуализация на кадровите дела на работниците и служителите; участие в подбор на персонала.
Области на дейност:
- трудови правоотношения;
- подбор на персонал.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образователно-квалификационна степен - бакалавър;
- професионален опит - 2 (две) години в сферата на основната цел на длъжността;
- компютърна грамотност (умения за работа с Word и Excel) - доказва се с практически изпит след събеседването за длъжността;
- умения за работа в екип, оперативност, комуникативна и аналитична компетентност, организираност, фокус към клиента, ориентация към резултати.
Основна работна заплата: 1 600 лв.
Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление до директора на ЗСУ - Габрово (свободен текст).
2. Автобиография (CV).
3. Мотивационно писмо.
4. Копия на документи, удостоверяващи придобитата образователна степен.
5. Копия на документи, удостоверяващи придобития професионален опит.
Място за подаване на документите за кандидатстване:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в Заведения за социални услуги – Габрово, ул. „Ивайло“ № 13.
Срок за подаване на документите: до 16.00 часа на 28.02.2025 г. включително.
Подборът на кандидатите ще се извърши на два етапа: по документи, събеседване и практически изпит по компютърна грамотност.
Информация за допуснатите до събеседване кандидати, за мястото, датата и часа на провеждане на събеседване ще бъде публикувана на интернет страницата на Община Габрово, раздел Актуално/Кариера.
За справка:
тел.: 066/806551, Гергана Турлакова, счетоводител
Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.