Младши експерт в отдел "Общинска собственост" - Община Габрово
ОБЩИНА ГАБРОВО
На основание чл. 10а, ал. 1 от ЗДСл, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и заповед № 199/04.02.2025 г. на Органа по назначаване
О Б Я В Я В А:
Конкурс за длъжността МЛАДШИ ЕКСПЕРТ в отдел „Общинска собственост“
Основна цел на длъжността:
Анализ на общинската собственост – проучване, актуванe, управление и разпореждане с имоти – частна и публична общинска собственост.
Области на дейност: общинска собственост
Длъжностната характеристика се предоставя на кандидатите от служителите в отдел УЧР при подаване на документите.
- Изисквана минимална степен на завършено образование: висше - бакалавър
- Минимален професионален опит – не се изисква
или
минимален ранг – V младши
- Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт: няма
- Допълнителни изисквания за длъжността:
- Аналитична компетентност
- Ориентация към резултати
- Работа в екип
- Комуникативна компетентност
- Фокус към клиента (вътрешен/външен)
- Дигитална компетентност - доказва се с практически изпит
- Професионална компетентност – много добро познаване на:
- Закон за общинската собственост /ЗОС/;
- Закон за собствеността и ползване на земеделските земи (ЗСПЗЗ);
- Закон за опазване на земеделските земи (ЗОЗЗ);
- Закон за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА);
- Закон за администрацията;
- Закон за държавния служител;
- Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество (НРПУРОИ);
- Наредба № 8 от 17.12.2009 г. за утвърждаване на образците на актовете за общинска собственост, на досие на имот – общинска собственост, и на регистрите, предвидени в Закона за общинската собственост и за определяне реда за съставянето, воденето и съхраняването им.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Размер на основната заплата, определена за длъжността - 1500 лв.
- Брой работни места, за които се обявява конкурсът: 1
- Начин на провеждане на конкурса:
- Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията.
- Интервю.
- Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие – по образец (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители (НПКПМДС).
Към заявлението се прилагат:
- декларация от лицето за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител (при наличие на такъв).
2. Автобиография.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник, като за изискваните копия се представят и оригиналите за сверка.
При подаване на документите служителите от отдел УЧР уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и им предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Документите може да се подават по електронен път на e-mail: [email protected], като заявлението по ал. 2 и декларацията по ал. 3, т. 1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. В този случай длъжностната характеристика и информация относно пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, се изпраща на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
- Място за подаване на документите:
гр. Габрово, пл. ”Възраждане” № 3,
Община Габрово, отдел “Управление на човешките ресурси”, ет. І, стая № 110,
телефон за справки: 066/ 818 315;
лице за контакти: Ромина Цонкова - главен експерт в отдел “Управление на човешките ресурси”
- Краен срок за подаване на документите – 16.30 часа на 17.02.2025 г.
- Ден на публикуване: 05.02.2025 г.
- Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения в Център за административно обслужване в сградата на Община Габрово и на електронната страница на адрес: www.gabrovo.bg.
Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за Защита на личните данни.
Заявление и декларация за участие в конкурса може да изтеглите от прикачения файл след обявата, публикувана на електронната страница на Община Габрово, раздел Актуално/Кариера.