Началник-отдел "Образование, младежки дейности и спорт"
О Б Щ И Н А Г А Б Р О В О
На основание чл.10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и заповед № 142/28.01.2025 г. на органа по назначаване,
О Б Я В Я В А:
Конкурс за длъжността НАЧАЛНИК-ОТДЕЛ „Образование, младежки дейности и спорт“
- Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Основна цел на длъжността:
Организира, ръководи и контролира анализа на нуждите, както и планирането и осъществяването на дейности/мерки, които създават среда и осигуряват условия за провеждане на качествено предучилищно и училищно образование в община Габрово и за развиване на младежките дейности и спорта.
Области на дейност:
- изучава тенденциите в развитието на образованието, младежките политики и спорта на европейско и национално ниво, следи промените в нормативната уредба и съблюдава прилагането им, като участва в разработването на планови и стратегически документи на общинско ниво;
- анализира нуждите на образователната система по отношение ангажиментите на Община Габрово за нейното осигуряване, на младежките и спортни общности, като търси начини и подходящи партньорства за подобряване качеството и диверсифициране на предлагането;
- работи в координираност и взаимодействие със структури/организации/институции/лица на различни нива и в разнообразни сфери, при организиране на образователната, младежка и спортна дейност в община Габрово.
Длъжностната характеристика се предоставя на кандидатите от служител в отдел УЧР при подаване на документите.
- Изисквана минимална степен на завършено образование: бакалавър
- Минимален професионален опит – 3 години - придобит в област или области на дейност, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за длъжността,
или
минимален ранг – ІІІ младши
- Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт: няма
- Допълнителни изисквания:
- управленска компетентност;
- работа в екип;
- комуникативна компетентност;
- ориентация към резултати;
- фокус към клиента (вътрешен/външен);
- дигитална компетентност – доказва се с практически изпит;
- ниво на владеене на английски език - В1 - установява се по време на интервюто с кандидата;
- професионална компетентност – много добро познаване на: Закон за предучилищното и училищното образование; Закон за закрила на детето; Закон за младежта, Закон за физическото възпитание и спорта; Закон за борба срещу противообществените прояви на малолетните и непълнолетните; Закон за местното самоуправление и местната администрация; Закон за държавния служител; Закон за администрацията; Наредба за финансирането на институциите в системата на предучилищното и училищното образование.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- Размер на основната заплата, определена за длъжността – 2150.00 лв.
- Брой работни места, за които се обявява конкурсът: 1
- Начин на провеждане на конкурса:
- Писмена разработка по управленска тематика.
- Интервю.
- Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление за участие – по образец (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители (НПКПМДС).
Към заявлението се прилагат:
- декларация от лицето за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител (при наличие на такъв);
- автобиография.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник, като за изискваните копия се представят и оригиналите за сверка.
Документите може да се подават по електронен път на e-mail: [email protected], като в този случай заявлението по ал. 2 и декларацията по ал. 3, т. 1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на документите служителите от отдел УЧР уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, и им предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
- Място за подаване на документите:
гр. Габрово, пл. ”Възраждане” № 3;
Община Габрово, отдел „Управление на човешките ресурси”, ет. І, стая № 110;
телефон за справки: 066/818 315;
лице за контакти: Ромина Цонкова.
- Краен срок за подаване на документите: 16.30 часа на 17.02.2025 г.
- Ден на публикуване: 04.02.2025 г.
- Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения в Центъра за административно обслужване в сградата на Община Габрово и на електронната страница на адрес: www.gabrovo.bg (раздел Актуално/Кариера).
Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.
Заявление и декларация за участие в конкурса може да изтеглите от прикачения файл след обявата, публикувана на електронната страница на Община Габрово, раздел Актуално/Кариера.