Оперативен счетоводител
Фирмата, която ни се довери, е част от група дружества, развиващи се в сферата на недвижимите имоти. За тях е изключително важно да са коректни и открити. Подхождат професионално, експедитивно и любезно към всеки контрагент. Модернизират се и отговарят на все по-високите изисквания на бизнес пазара. Отворената позиция в компанията е за Оперативен Счетоводител и ние сме се заели да намерим най-подходящия кандидат, който да се присъедини към екипа на нашия клиент.
ВАШИТЕ ЗАДАЧИ:
- Комуникация с клиенти, различни държавни и общински институции, с адвокатски кантори – при необходимост.
- Завеждане и поддръжка на необходимите счетоводни регистри.
- Текуща обработка, издаване, анализ и осчетоводяване на първични счетоводни документи, изготвяне на ГО.
- Подготовка на текущи и годишни разчети с бюджета, съгласно изискванията на ЗКПО, ЗДДС, ЗМДТ и останалото законодателство в страната (без ТРЗ).
ВАШИЯТ ПРОФИЛ:
- Притежавате съответното висше образование и имате минимум 3 години опит на същата длъжност.
- Справяте се самостоятелно с възложените задачи, без да имате нужда от супервизия.
- Имате желание да участвате в дискусии и решавате конкретни казуси.
ЕТО КАКВО ПРЕДЛАГА КЛИЕНТЪТ НИ:
- Работна седмица от понеделник до петък.
- Работно време от 08:30ч. до 17:00ч. В петък се работи от 09:00ч. до 15:00ч.
- Платен годишен отпуск в размер на 20 работни дни.
- Опция за хоум офис по 1 ден всеки месец.
- Бонуси, минимум един път годишно.
- Месечен ваучер за храна на стойност 200 лв.
- Освежаващи напитки в офиса.
Можете да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.