Специалист ПТО – офертен отдел
ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
- Изготвяне на оферти на база количествени сметки
- Изготвяне нa документация за участие в обществени поръчки - ЦАИС
- Организира и отговаря за цялостния процес по подготовка на тръжното предложение на фирмата при участие в процедури по ЗОП
- Изпраща запитвания към Подизпълнители и Партньори
- Събира и анализира оферти от Подизпълнители и Доставчици
- Води комуникация с Възложители/Клиенти на компанията
- Води комуникация с проектанти, с цел изчистване на неясности и неточности
- Актуализира цени на конкурентния пазар, вложените материали, оборудване и механизация
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ НА ДЛЪЖНОСТТА
-Участва в подготовката и оформянето на договори и анекси за строителство и изготвяне на оферти.
-Проучва цялата оповестена информация относно предстоящи търгове и/или запитвания за оферти в частния сектор в строителството и необходимата документация за участие.
-Участва в разработването и окомплектоването на документация при изготвяне на оферти и участие в търгове.
-Участва в съставянето на годишни поименни списъци на изпълняваните обекти от дружеството.
-Организира издирването, класифицирането и съхранението на необходимите научно-техническа информационна документация за основния предмет на дейност на фирмата.
-Отчита изпълнението на производствената дейност и подготвя необходимите оперативни данни и справки.
-Контролира актуването на извършеното строителство и следи за изплащането.
-Отчита извършеното строителство.
-Организира съхраняването на архив - сертификати, актове.
ОРГАНИЗАЦИОННИ ВРЪЗКИ И ВЗАИМООТНОШЕНИЯ
- Служителят е пряко подчинен и получава ежедневни/ежеседмични задачи от Проджект Мениджър и Управителя на фирмата
- Отчита на ежедневна/ежеседмична база резултатите от поставените задачи писмено на Проджект Мениджъра
- Комуникира с Възложители, Партньори, Проектантски екипи, Доставчици на материали, механизация и оборудване и Инженри, с цел оптимизация на работния процес
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
- Висше или средно техническо образование
- Отлична компютърна грамотност – MS Office, AutoCad, Building Manager, MS Project
- Умения с офис техника и специализиран софтуер
- Предишен опит ще се счита за предимство
- Шофьорска книжка кат. В
ПОВЕДЕНЧЕСКИ И ЛИЧНОСТНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Добра комуникативност
- Способност за работа в екип
- Прецизност и внимание към детайла
Ние Ви предлагаме:
Отлични условия на работа;
Трудов договор;
Коректно отношение от страна на работодател;
Дългосрочна заетост;
Работа в сплотен и динамичен екип;
Участие в разнообразни проекти;
Възможност да се развивате професионално.